2009. augusztus 4., kedd

Twilight betűtípus

FONTOS!!!
Többen visszajeleztetek, hogy nem kezeli rendesen a hosszú Ő-t és Ű-t a font, szóval feltettem egy új verziót az oldalamra, a link ugyanoda vezet, kérlek, akinek nem működik rendesen, próbálja ki, hogy letörli a gépén lévőt, letölti újra, és feltelepíti, és ha így sem működik, akkor kérlek írjatok egy levelet a nevramiel@gmail.com email címre, és megpróbáljuk megoldani a dolgot :) Nálam működik, másoknál is, szóval ha probléma van, nyugodtan keressetek meg, mert nem szeretném, hogy valakinek hibásan legyen meg a betűtípus.



Spirit Bliss könyvének nyomtatása kapcsán felmerült a probléma, miszerint szükség lenne magyar ékezetes twilightos betűtípusra, ami akkor sajnos még nem létezett. Szóval elkészítettem, és így már minden féle ékezetes betű megtalálható az alap betűkészleten felül. :)
Arra gondoltunk Spirittel, hogy talán többeteket érdekelné a dolog, és talán a klassz magyarított fonttal még több és szebb képet/bannert/videót vagy akármit tudtok kreálni :)

Mivel a világhálón máshol nem találtam azóta se magyarított fontot, ezért elképzelhető, hogy ez az első, és eddig egyetlen ilyen verzió.
Nagyon szépen megkérek mindenkit, hogy csak magán célra használja fel a letöltött betűtípust, illetve ne adja tovább a saját weboldalán, blogján -vagy ha ezt szeretné, akkor előtte keressen meg engem, Szandit- mert sok munkám van benne, és nem örülnék neki, ha a saját munkám gyümölcsét más orozná el. Köszönöm.

Így néz ki:


És íme, innen lehet letölteni!


Installálás:
Töltsd le a fontot, majd a start menü->vezérlőpult-> betűtípusok->file->új betűkészlet telepítése gombra kattintva kiválasztod a letöltött fontot, és OK. Innentől kezdve a windows automatikusan beteszi a meglévő fontok közé, szóval wordben, photoshopban, stb. is elérhető lesz.

23 megjegyzés:

  1. Szia Szandi!
    Fantasztikus, hogy megcsináltad, nagyon klassz! Én már le is mentem magamnak! :D
    Köszi!!!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!!!

    Nagyon jó lett a fejléc ^.^

    És Szandi! Te egy zseni vagy :)

    Köszönök mindent, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  3. hali!
    nagyon jó lett a betűtípus ..le is mentettem:D csak az a baj, hogy nekem az ű meg az ő nem lett ilyen..csak nekem?

    VálaszTörlés
  4. nekem sem jó az ű meg az ő, a többi viszont rendben

    VálaszTörlés
  5. Hmmhmm...nem tudom mi lehet a probléma, mert nálam működik rendesen... dolgozom az ügyön, feltöltök egy másik verziót ugyanoda, és próbáljátok letölteni és feltenni azt...és légyszi jelezzetek vissza hogy az már működik-e jó?
    A másik, biztos hogy működik, mert a könyv is ezzel lett kinyomtatva és két különböző emberen is átment a dolog, és mindenkinél működött eddig. Gabi aki a borítót tervezte, nála is működött, és a hugom, aki a tördelést csinálta, nála is ment....

    VálaszTörlés
  6. szia!

    nekem jó woldben, de msn-en is jónak kellene lennie? mert ott nem jók ezek a betűk :(

    VálaszTörlés
  7. Szijó!
    Hát nekem hol működik msn-en, hol nem... de inkább nem :D Szóval az msn-t nem tudom garantálni, de mindenhol máshol mennie kell...
    Amit érdemes kipróbálni, hogy keresel egy ehhez hasonló betűtípust...legalábbis amiben az A Ö Ü Ő Ű hasonló...beállítod az msn-t arra a betűtípusra. Írsz vele pár sort, aztán átállítod a twilightosra... És ha szerencséd van, akkor amikor problémázik az msn, nem lesz annyira elütő az Ő Ű betű...

    De tényleg érdekes, mert nekem fél óráig jó, fél óráig nem :D

    VálaszTörlés
  8. oks, köszi, akkor majd kísérletezek :D amúgy máshol jó :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó a betűtípus
    köszi hogy megcsináltad! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Most töltöttem le, nagyon szép, köszönjük szépen, hogy fáradtál vele, nagyon kedves Tőled :)
    Üüdv
    ZyZy

    VálaszTörlés
  11. Taylor

    A vezérlőpultban hol van a betütípus?

    VálaszTörlés
  12. kÖCCE most szedtem le és jól mükszik & nagyon tetszik...köszi h feltetted!

    VálaszTörlés
  13. Szia Szandi!

    Köszi a betűtípust, nagyon ügyes vagy! :)

    Szabyna

    VálaszTörlés
  14. isten vagy
    hálám örökké üldözni fog, nagyon jót cselekedtél! ^^
    kellett ez a betűtípus a projektemhez ^^
    nagyonnagyon szépen köszönöm!! ;)

    VálaszTörlés
  15. Köszike a tipust isteni ^^ (L)

    VálaszTörlés
  16. Szia,bocsi de én nem igazán értem hogy kell letölteni a betűtípust. Le tudnád írni nekem,légyszi?:$

    Panka

    VálaszTörlés
  17. nagyon jók :)xd:P msn-em:kicsibaba13@hotmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szija! Hol van a vezérlőpultban a betűtipus???
    És mit szólnál egy linkcseréhez???
    http://twilight-love1.blogspot.com

    Köszi Iwett

    VálaszTörlés
  19. Hi! Nagyon tetszik a betűtípus és sok mindenkinek ajánlottam már az oldalt! ők is leszedték és imádják.
    Jó az oldal!
    Üdv: Egy lánycsapat :)

    VálaszTörlés
  20. Helloo... this page is cool! I`m not hungarian, i don`t speak hungarian, but this page is cool! Because i love the twilight saga! The film Twilight see i twice! Very good film.
    Sarah from the USA.

    VálaszTörlés
  21. Akit még érdekel a Twilight betűtípus, az innen is letöltheti: http://zotius.hu/downloads.php?cat_id=22&file_id=103
    Oldalamon további magyarított fontok is találhatóak.
    Üdvözlettel:
    Zotius, a fontsuszter :)

    VálaszTörlés
  22. EZ NAGYON JÓ! KOSZI :)

    VálaszTörlés