2010. június 9., szerda

A múlt árnyai - 9. fejezet - Edward szemszög

9. RABSZOLGA




CARLISLE ÖSSZERÁNCOLT homlokkal olvasta a hátam mögött állva a cikkeket a monitoron. Még csak nem is telt sok időbe, míg rájuk találtam. Húsz eset az elmúlt tizenkét évből, abba bele sem mertem gondolni, hogy korábbról hányat találhatnánk egy bővebb kutatómunka által.

Az újságok persze, másképp tálalták a történteket, mint ami a valóság volt. Szerintük drog-, alkohol- vagy egyéb problémákkal küszködő fiatalok, meggyilkolták a szüleiket, aztán kis idő múlva maguk is öngyilkosok lettek. Az esetek azért nem tűntek fel valószínűleg a rendőrségnek, mert területileg túlságosan szét voltak szórva. A mi fajtánk akár képes volt arra is, hogy hajnalban New Yorkban falatozzon, következő naplementekor pedig már Seattle-ben vadásszon. Csak az vehette észre a hasonlóságokat, aki tudta, hogy mit keres – mint például én is.

A halott lányok képeitől ökölbe szorult a kezem. Mikor arra gondoltam, mi lett volna, ha Isabella nem talál ránk, és egyedül kell szembe néznie azzal a szörnyeteggel, úgy éreztem, üvölteni tudnék. Akaratlanul is az ő arcát képzeltem az áldozatoké helyébe, bármennyire igyekeztem elűzni a rémlátomást.

- Még sosem húzta el ennyi ideig… - hallottam meg apám hangját. Megdörzsöltem a szemeimet, mintha elfáradtak volna, pedig csak ki akartam törölni a pupillámba égett képeket.

- Mert most jobban élvezi a játékot – hagyta el halk morgás a számat. – Isabella nem olyan, mint a többiek – futtattam végig a lányokról megtudott dolgokat a fejemben. – Lacey Walles és Eva Lourie már korábban is kíséreltek meg öngyilkosságot, ők hárman pedig – mutattam a képekre. – pszichológushoz jártak gyerekkoruk óta. A többiek is biztosan túl gyengék voltak lelkileg. Isabella erős és okos – fejtettem ki a véleményemet, mire apám csillogó tekintettel nézett rám. – Mi az?

Teljesen megváltozik az arcod, mikor róla beszélsz…

- Tévedsz – hirtelen feszültség öntötte el minden porcikámat, és örültem, hogy biológiailag képtelen vagyok a pirulásra.

Úgy gondolod? – döntötte félre a fejét jól szórakozva.

- Úgy – dünnyögtem, aztán tüntetőleg visszafordultam a számítógéphez, de apám somolygását nem tudtam kizárni. Minél inkább igyekeztem másra figyelni, annál könnyebben másztak be a gondolatai a fejembe, hogy Isabellára tereljék a sajátjaimat. Mintha ezernyi apró kígyó tekergőzött volna az elmémben, hogy megpróbáljanak rávenni, harapjak bele a tiltott gyümölcsbe – ami kivételesen koránt sem egy alma volt, hanem egy annál sokkal ízletesebb csoda, minden értelemben.

Utáltam magam, amiért pillanatokra átadtam magam az ötletnek, mi lenne, ha engednék a testem csábításának. Persze, tudtam, hogy ez lehetetlenség, de már maga a fantázia is örömmel töltött el – bizonyítva, hogy tényleg igazi szörnyeteg vagyok vámpírként és férfiként is.

Irigykedve képzeltem el, milyen lehetett apámnak a karjaiban tartani Isabellát. Biztos voltam benne, hogy ő nem érzett olyasmit, amit én éreztem volna ebben a helyzetben, de akkor is átélhetett pár dolgot, amit én nem engedhettem meg magamnak – érezhette a női test melegét, illatát, a bőr selymességét. És persze, a fizikai érzékelés mellett ott volt a tudat, hogy vigaszt és biztonságot nyújtott Isabellának. Ez legalább akkora örömet okozott volna nekem, mint a testi közelsége – ha nem nagyobbat. Hiszen, mi lehet csodásabb érzés, mint védőpajzsként szolgálni amellett, aki életünk szerelméből származik.

- Át kéne néznünk a levéltári iratokat, hátha korábbról is találnánk valamit, amit még nem archiváltak az Interneten – javasolta Carlisle. Elképzelte a levéltár épületét, és megpróbált rájönni, hogyan juthatnánk be észrevétlenül zárás után. Tétovázva pillantottam fel rá, mire megint elmosolyodott. - Nyugalom, a többiek vigyáznak majd rá. Neked meg nem árt egy kis figyelemelterelés.

Sóhajtva bólintottam egyet, aztán követtem Carlisle-t a kocsihoz. A tétovázásom csak még inkább Isabella és felém terelte a gondolatait, bár nem volt teljesen tudatában, hogy min is elmélkedik éppen, míg felém nem pillantott.

Ó, bocsánat, ne haragudj! – nézett rám bűnbánóan. Megráztam a fejemet, és kibámultam az ablakon, miközben az idegen vámpír gondolatai után kutattam a környéken, de semmit sem találtam.

Majdnem beértünk a városba, mikor visszamásztam Esme fejébe, hogy megnézzem, hogy van Isabella. Mikor rájöttem, hogy anyám már a konyhában van, és épp a kicsit eteti, elkezdtem keresni a többiek gondolatait. Meglepődtem, mikor Alice-t a házban találtam Jasperrel együtt, de ezt az érzést, egy pillanat múlva átvette a féktelen düh.

- Kérlek… Kérlek… Nem akarom hallani… - Isabella könyörgő hangja belém mart. Anélkül, hogy egy szót szóltam volna Carlisle-hoz, feltépetem a száguldó autó ajtaját, és kiugrottam belőle. Kettőt gördültem a földön, aztán talpra ugrottam, és rohanni kezdtem vissza a házunkhoz.

Sajnálom, sajnálom, sajnálom, sajnálom – Jasper egyhangú és néma könyörgése fájdalommal teli volt, én mégsem tudtam sajnálni őt. A düh fellángolva borította el az agyamat. - Hát persze, hogy nem akarod… Valószínűleg, ők sem akartak meghalni, nem igaz? – folytatta Isabella gyötrését. Futás közben ökölbe szorult a kezem.

- Könyörgöm, ne kínozz tovább! – Alig pár másodperc alatt tettem meg az út negyedét, de mégsem voltam elég gyors. Már megint cserbenhagytam őt… - hasított szúró fájdalom a mellkasomba, ahogy meghallottam a zokogását.

Aztán hirtelen a sírása szipogássá enyhült, és láttam, hogy kábultan pillant fel. Hallottam Jasper vallomását arról, hogy csak a képességét akarta kipróbálni rajta – ahogyan korábban azt megbeszélték már -, de az én haragom nem enyhült úgy, ahogyan Isabella fájdalma. Rám nem volt hatással ilyen messziről Jasper. És szívből ajánlottam neki, hogy mikor odaérek, akkor sem próbálkozzon nálam. Megmondtam neki, hogy nem teheti ezt Isabellával, és ő mégis kipróbálta rajta a képességét! Minimum laposra akartam verni, és kizárólag Alice-nek köszönhette, hogy csak ennyi volt a tervem.

Mire a házhoz értem, már teljesen felhergeltem magam. Úgy rohantam fel az emeletre, és rontottam be a szüleink hálószobájának az ajtaján, mint egy igazi dúvad. Morogva neki akartam ugrani Jaspernek, de mielőtt még megtehettem volna Alice elém rohant. Csak a húgom törékenynek tűnő karja tartott vissza, ahogy tenyerét a mellkasomnak feszítette.

Sajnálom, Edward! Tudom, hogy nem értesz vele egyet, de… - Jasper gondolatai újabb morgásra késztettek, hiába hallottam ki belőlük a bűnbánatot. Cseppet sem érdekelt, hogy szégyelli-e a tettét, vagy hogy sajnálja-e, hogy fájdalmat okozott Isabellának, a lényeg az volt, hogy megtette.

- Megmondtam, hogy ne! – kiáltottam felé zihálva, miközben egyenesen rá bámultam. Nem nézett a szemembe, még csak nem is védekezett, mert pontosan tudta, hogy igazam van. Alice keze még keményebben feszült nekem, én pedig csak az iránta érzett szeretetem miatt nem hajítottam félre az utamból.

Nem volt más választásom…Nem akarok harcolni veled, testvérem.

- Edward, megijeszted Isabellát! – Alice éppen jókor szólított meg, mert a feszültségtől kezdett elfoszlani az önuralomkötél, ami visszatartott. Isabella említése egy kissé kitisztította a fejemet – lassan ránéztem, és az arca tényleg riadtságot tükrözött. Mélyeket lélegeztem, hogy legalább még pár percig uralkodni tudjak magamon. Nem eshettem neki Jaspernek Isabella szeme láttára – így is rettegett már egy vámpírtól, és valószínűleg, sokkolta volna, ha meglátja a mi valódi arcunkat is. Valamiért rosszul esett az elképzelés, hogy Isabella szörnyetegként gondoljon rám.

- Kifelé! Most! – parancsoltam Jasperre. Bólintott, miközben az elméje még mindig bocsánatkérések hullámaival árasztott el.

Ne, Edward, kérlek! Ha bajotok esik… Kérlek, Edward! Nem fogom hagyni, hallod? Nem akarok harcolni veled… - nyöszörgött kétségbeesve, de most még Alice könyörgő hangja sem érdekelt.

- Ne! Kérlek! Nem tudom, mi a gond, de ne bántsd! – Isabella kiugrott az ágyból, és elém lépve átvette Alice helyét. Ujjai az ingembe kapaszkodtak, és bár fele akkora ereje sem volt, mint a húgomnak, mégis nagyobb hatással volt rám, mint ő. Próbáltam nem tudomást venni a bőre melegéről, ami átszivárgott a vékony anyagon keresztül, hogy felmelegítse a mellkasomat, és csak Jaspert bámultam továbbra is kitartóan.

- Ebbe ne szólj bele! – morogtam még bosszúsabban. Miért akarja megvédeni Jaspert? Hiszen, bántotta. Megérdemli, amit kapni fog tőlem! – Azt mondtam, kifelé! – utasítottam újra a fivéremet, aztán óvatosan lefeszegettem magamról a vékony ujjakat, és kiléptem az ajtón a folyosóra.

Kérlek, testvér, gondolkozz józanul… - próbálkozott nálam Jasper még mindig, és Alice kérlelése sem maradt abba. Isabella hangja ostorként szakította félbe a gondolat-zenebonát.

- Megparancsolom, hogy állj meg! – A döbbenettől elkerekedett szemekkel fordultam felé, és vámpírlétemben először azt hittem, hogy rosszul hallottam valamit. Az nem lehet, hogy Isabella felhasználja az ígéretemet, hogy megvédje Jaspert. Ez… Ez egyszerűen képtelenség!

- Hogy mit mondtál? – nyögtem ki.

- Huszonnégy óra. A szolgám vagy. Megparancsolom, hogy ne bántsd Jaspert! – erősítette meg Isabella határozottan az előző szavait. Az arcom megfeszült, és próbáltam nem kimutatni, mennyire leforrázva érzem magam. Megpróbálom megvédeni őt, ő pedig Jasper mellé áll? Dühös morgás tört fel a torkomból. Hát, mivel babonázta meg őt így a testvérem? Mi az, ami miatt őt támogatja, és nem engem?

- Ahogy parancsolod – sziszegtem.

A mellkasomat összeszorította valami kellemetlen érzés, és nem bírtam a többiek szemébe nézni. Lehajtott fejjel meredtem a padlóra. Olyan idióta vagyok! Annyira ostoba! Miért is számítana Isabellának az, hogy a létezésem célja, az ő megóvása. Hiszen, ennyivel tartozom Neki. Ez a kötelességem. De nem várhatom el cserébe Isabellától, hogy jobban kedveljen, mint… - elfojtottam egy újabb morgást, ami ki akart törni a mellkasomból.

A gondolat, hogy Isabellának tetszhet Jasper, egyszerűen őrjítő volt. Hiszen, csak fájdalmat okozna neki ez az érzés. És a húgom számára is. Ha Jasper bármelyiküket is megbántja… Miért kellett Isabellával olyan kedvesnek lennie? Miért törődik vele? Nem csoda, ha ez a naiv gyerek romantikus érzéseket táplál iránta, mikor így viselkedik. A düh újra és újra keresztülszáguldott az ereimen, miközben Jasper bűnlajstromára felírtam egy újabb képzeletbeli pontot.

- Kérlek, gyere vissza, és ülj le! – Isabella hangja lágyabb volt, mint az előbb, de éreztem, hogy még mindig parancsnak szánja, amit mond. Tétovázva léptem az ágyhoz, és kényszeredetten leültem rá, pedig ez volt most az utolsó dolog, amit tenni akartam. Összeszorított szájjal vártam a következő utasítását, de helyette halkan felsóhajtott, és legnagyobb meglepetésemre, letérdelt elém.

- Mi történt? – kérdezte. Az illata ilyen közelségből bizsergető volt, és a lelki állapotom ellenére azt vettem észre, hogy automatikusan mélyeket lélegzem, hogy érezhessem őt.

- Semmi – nyögtem. Hogyan is fogalmazhattam volna meg neki, mit érzek, mikor a bennem lévő ezernyi indulat tornádóként kavargott bennem… Szörnyű érzés volt látni a szenvedését, és tudni, hogy a saját testvérem okozza a kínokat. És gyötört a tudat, hogy újra és újra képtelen voltam megvédeni őt. Azt pedig sosem mondhattam volna el, mennyire fáj, hogy ilyen vehemenciával védelmezi Jaspert velem szemben.

- Adjam parancsba, hogy mondd el? – Isabella szavai megrettentettek. Ha olyasmit kérdezett volna, amivel el kell árulnom az érzéseimet, és megparancsolta volna, hogy válaszoljak neki, nem lett volna más választásom, mint beszélni. Inkább magamtól mondjak neki annyit, amennyi még vállalható, mintsem hogy ő szedjen ki belőlem valamit, amiről nem kéne tudnia…

- Megmondtam neki, hogy nem próbálhatja ki rajtad ezt… ezt az egészet! – dühöngtem.

- Segíteni akart. – Isabella halk hangja tele volt hálával és megértéssel, én pedig úgy éreztem, valaki kitépte a régóta mozdulatlan szívet a mellkasomból, és behajította egy lángoló kemencébe. Ujjaim belemartak az ágy szélébe, és csak egy hajszál választott el attól, hogy a fájdalmamat kitöltsem Jasperen.

- Bántott téged! – tört ki belőlem egy állatias morgás. Isabella pulzusa rémült vágtába kezdett, amitől csak még rosszabbul éreztem magam a bőrömben. Jaspert védi, pedig kínozta őt, tőlem pedig fél, pedig sosem tudnék ártani neki. A düh, amit eddig éreztem, hirtelen átváltott fásult csalódottságba – szinte nem is hallottam a magyarázatát arról, hogy Jasper valójában csak egy fájdalomcsillapító nélküli sürgős beavatkozást végzett el rajta.

- Nem kellett volna akkor sem. Mi lett volna, ha nem tud hatni rád? – próbálkoztam még utoljára, bár tudtam, hogy teljesen felesleges. Isabellát teljesen elvarázsolta Jasper, az én szavam pedig semmit sem számított neki.

- Nem tudom. De nem így történt. Ígérd meg, hogy miután lejár a huszonnégy órám, azután sem fogsz neki esni Jaspernek – kérte tőlem aggódva. Morogva kerestem magamban valami kibúvót, ami által kikerülhetem majd az ígéretemet, de semmi sem jutott eszembe.

- Ígérem! – törődtem bele végül a vereségbe.

- Helyes – mosolyodott el elégedetten.

- Miért kell ilyen előrelátónak lenned? – hagyta el elkeseredett sóhaj a számat, de ő csak kuncogott rajtam. Teljesen megkönnyebbült a tudattól, hogy Jaspernek semmi baja nem eshet általam…

- Azt hiszem, most már elmehetünk – szakított félbe minket Jasper hangja. Ő is örült, hogy nem kell velem harcolnia, mert úgy hitte, biztosan legyőzne. Meg akartam mutatni neki, hogy hiába a harci tapasztalat, el tudom kalapálni, ha úgy akarom, de ehelyett csak mozdulatlanul ültem tovább betartva Isabella parancsát.

Ahogy Isabella hirtelen felpattant előlem, a haja keltette szellő finoman végigsimított az arcomon eltelítve az orromat teljesen az illatával. Pár másodpercig elvarázsolva meredtem magam elé, aztán Isabella hangja kizökkentett az élvezetekből.

- Én… köszönöm – lépett Jasper elé, majd előre hajolt, és az ajkait Jasper arcára nyomta. A döbbenettől lemerevedve figyeltem a jelenetet.

- Khm… Ha valami gond lenne, csak szólj. Most már tudom, hogyan segíthetek – motyogta Jasper. Milyen kedves… Akkora fájdalmat okoztam neki, és ő mégis hálás nekem. Igazán kedvelem őt – jöttek az önkéntelen gondolatok felém. Olyan heves féltékenység öntött el, amilyen ezelőtt még soha. Az egy dolog volt, hogy Mike Newtont meg akartam ölni régen, de az hogy a testvéremmel is ugyanezt akartam tenni, megrémített és szégyennel töltött el.

Jasper elkerekedett szemekkel nézett fel rám, ahogy észlelte a sötét vágyakat bennem. Te féltékeny vagy… rám? – döbbent meg. Azt hiszed, hogy…? – összeráncolt homlokkal próbált meg rákoncentrálni Isabella érzéseire, és mikor megtalálta, amit keresett, hitetlenül megrázta a fejét. Nem, ez nem lehet. Ezt nem érezheti irántam… - fordult ki zavartan az ajtón, a húgom pedig mit sem sejtve követte őt. Reméltem, hogy sosem sejti majd meg azt, amit én már tudtam. Hogyan történhetett ez meg? Hogy szerethetett bele Isabella Jasperbe? Miért nem irántam érezi ezt? – futott végig a gondolat rajtam önkéntelenül, hogy aztán az önutálat kövesse. Hiszen, mennyivel lennék én jobb választás? Semmivel – ismertem be magamnak a fájdalmas igazságot.

Mert hát… Nem lennék képes viszontszeretni őt. Ahogyan Jasper szíve, úgy az enyém is foglalt volt már – még ha másféle módon is, mint a testvéremé. Isabella csak szenvedne akkor is, ha irántam táplálna ilyen érzéseket. Miért szeretném mégis, hogy így legyen? – próbáltam rájönni hiába ennek az érthetetlen vágynak az okára.

Ahogy Isabella rám nézett, dühösen fújtam ki a levegőt, bár már magam sem tudtam igazán, kire is vagyok mérges. Az ablak felé fordultam, mert rendet kellett tennem a fejemben, mielőtt ismét rá pillantok. Éreztem, ahogy besüpped mellettem az ágy, és a gondolattól, hogy Isabella ilyen közel van hozzám, nyelnem kellett egyet.

- Sikerült beszélned Carlisle-lal? – szólalt meg halkan.

- Igen – feleltem szűkszavúan. Miért van rám ilyen hatással, hiszen én nem vagyok szerelmes belé… - ráncoltam össze a homlokomat, miközben két madarat figyeltem, akik egymással keringőzve szálltak el éppen a házunk előtt. A lánymadár kéretve magát folyton kitért a fiú elől, aki ettől csak még inkább a közelébe akart kerülni. Mintha ez az évődő visszautasítás vonzotta volna. Lehet, hogy engem is az vonz, hogy tudom, nem kaphatom meg, amire vágyom… A tiltott gyümölcs… - tértem vissza a reggeli gondolataimhoz.

- Elmondod, hogy milyen ötleted támadt? – érdeklődött, miközben én önmagammal küzdöttem. A testem vágyai olyan erősek voltak, annyira könnyű lett volna engedelmeskedni nekik… Valószínűleg Isabella sem tiltakozott volna. Még ha Jaspert is szereti, az emberi érzések olyan gyengék. Ha egy kicsit kedves lennék vele, ugyanúgy hatnia kéne rá az elkápráztatásnak, mint a többi embernőre. Lehet, hogy nem engedne mindent, de talán, egy csókot… Aprót rándultam, mikor rájöttem, min is gondolkozom. Pontosan úgy járt az eszem, mint annak a vámpírnak, aki Isabellát üldözte. Ő is csak el akarta venni, amire vágyott, anélkül, hogy számított volna neki a másik akarata.

- Ez egy parancs? – A hangom ingerült volt az undortól, amit magam iránt éreztem.

- Nem, ez egy egyszerű kérdés, amire vagy válaszolsz, vagy nem. Sajnálom, hogy az előbb utasítottalak. Nem akartalak megbántani, de nem nagyon volt más választásom. – A mentegetőzését szinte nem is hallottam, csak az utolsó mondata vágott belém.

- Hát persze… Meg kellett védened Jaspert – fordultam felé. Látnom kellett az arcát, miközben felel nekem. Talán, ha az ő szájából hallanám, hogy másba szerelmes, akkor ki tudnám verni a fejemből… - futott végig az agyamon, hogy aztán azonnal rettegni kezdjek tőle, tényleg azt fogom hallani, amire számítok.

- Csak nem akartam, hogy bajotok essen. Mit nem lehet ezen érteni? – válaszolt ingerülten. A többes szám teljesen összezavart. Értem is aggódott volna? Miért? – fordultam vissza az ablak felé. Muszáj volt elterelnem a figyelmemet, mert kezdtem úgy érezni, beleőrülök a sok megválaszolatlan kérdésbe.

- Carlisle-lal kutattunk a neten – feleltem meg a korábban feltett kérdését. – Olyan esetek után, ahol zaklatás és gyilkosság volt a vád, és ismeretlen volt az elkövető – füllentettem. Valójában egyik lány esetében sem került elő a zaklatás és elkövetőként mindig őket nevezték meg, de erről nem kellett Isabellának tudnia. Most úgyis másképp lesz minden. Végzünk a vámpírral, és bebizonyítjuk a rendőrségnek, hogy ő ártatlan. Aztán pedig tovább élheti az életét. Nélkülünk. – Ahogy sejtettem, nem te voltál az első.

- Tessék?

- Voltak előtted mások is. Más lányok. Kivetette rájuk a hálóját, játszadozott velük, aztán, mikor már teljesen kikészültek, megölte őket. – A halk hang, amit Isabella kiadott figyelmeztetett arra, hogy talán, túl nyílt voltam. A szívverése felgyorsult, én pedig csak arra tudtam gondolni, hogy meg kell nyugtatnom őt. Felé fordultam, és a pillantásomat az övébe fúrtam. – De nekik nem voltak védelmezőik. Mi itt vagyunk, és vigyázunk rád. Nem fog a közeledbe jutni – biztosítottam róla lágy hangon. – Vagy megunja és elmegy, vagy megöljük – feszült meg az arcizmom. Alig vártam már, hogy a kezeim közé kerüljön az a vadállat.

- Mennyi esély van arra, hogy rám un?

- Semmi – vallottam be az igazat. Reméltem, hogy Isabella nem kérdez rá, de túl okos volt ahhoz, hogy elhiggye, ez a változat lehetséges.

- Valaki mindig kint lesz, és járőrözik a ház körül. Most Emmetten a sor. Nem fog többé az otthonunk közelébe jutni, ezt garantálhatom! – biztosítottam róla, hogy biztonságban érezze magát. Mivel a szívverése lelassult, ezért úgy tűnt, sikerrel jártam. Bár azt nem értettem, hogy az arca miért komorult el hirtelen még jobban…

- Mire gondolsz? – kérdeztem rá kissé bosszúsan, amiért nem láttam a fejébe.

- A többi emberre. Vadászni fog – nézett maga elé.

- Igen, valószínűleg. De ez ellen nem sok mindent tehetünk. Sajnálom – kértem tőle bocsánatot, amiért nem vagyok mindenható. A tekintetében annyi aggódást láttam, amennyit egy átlagember sosem érzett volna idegenek iránt. A kezem önkéntelenül indult el felé – meg akartam simogatni, hogy jobban érezze magát -, de mikor rájöttem, mire is készülök, zavartan túrtam a hajamba, majd felpattantam az ágyról. – Nem akarod megnézni az öcsédet? Esme épp most fürdeti… - Biztos voltam benne, hogy Isabella észrevette a botlásomat, mert fürkészően nézett rám, ezért el akartam terelni a figyelmét a történtekről.

- Ezt meg honnan tudod? – kérdezte, mintha elfelejtette volna, mi is vagyok valójában.

- Gondolatolvasás, tudod… - mutattam a fejemre emlékeztetve őt arra, amit nekem sem lett volna szabad elfelejtenem a közelében.

Felkelt az ágyról, és elindult az ajtó felé, de még mielőtt odaért volna, megelőztem, és kitártam előtte. Meglepettnek tűnt a teljesen természetes gesztustól, mintha nem lett volna hozzászokva. Elgondolkozva tett pár lépést a folyosón, aztán hirtelen megtorpant. Értetlenül kerültem elé, és az arcát látva rám tört a pánik. Teljesen elsápadt, a szemei elkerekedtek, a szája elnyílt, és úgy nézett rám, mintha szellemet látna – persze, ez nem állt távol a valóságtól, de nem volt oka rá, hogy hirtelen frászt kapjon tőlem.

- Mi a baj? – próbáltam meg kiszedni belőle. Egy másodpercig engem fürkészett, aztán lehunyta a szemeit. Nem értettem, mi történik, de felkészülve minden eshetőségre, kinyújtottam a kezeimet felé, hogy elkapjam, ha el találna ájulni. Mikor ismét felnézett rám, mintha döbbenet ült volna a tekintetében. - Isabella! Mondd már meg, hogy mi bajod? – léptem közelebb hozzá, és megfogva a vállait, finoman megráztam, hátha ez magához téríti. Megborzongott a kezeim között, és a tekintete a szemeimről lejjebb csúszott a számra, majd nyelt egyet. Nem értettem… Talán, attól fél, hogy megharapom, vagy mi a baja… - ráncoltam össze a homlokomat idegesen. – Ha nem szólalsz meg két másodpercen belül, hívom Jaspert – közöltem vele.

Apám még nem ért vissza a levéltárból – nem fordult vissza, mikor én, mert sejtette, hogy csak Isabella lehet az oka annak, hogy kivetődtem a kocsiból, ahogyan azt is, hogy ha nagy baj lenne, szóltam volna neki is -, így Jasper volt az egyetlen, akire számíthattam, ha Isabella kiborulna. Bár egyáltalán nem tetszett az ötlet, hogy ismét mellette lássam a fivéremet.

- Nem… - Isabella zavartan megrázkódott, és laposakat pislogott, mintha egy álomból ébredt volna, aztán megköszörülte a torkát. – Nem kell. Jól vagyok.

- Egy fenét vagy jól! – horkantam fel. A hangja legalább olyan halovány volt, mint az arca.

- De igen, jól vagyok! – mocorgott a kezeim között. Gyorsan eleresztettem, nehogy az ellenkezés közben túlságosan megszorítsam őt, de amint támasz nélkül maradt, utána kellett kapnom, mert úgy csuklott össze, mint egy kártyavár szélvihar idején.

- Persze, jól vagy. – Önkéntelenül felnevettem. Az, hogy Isabella mennyire bátornak és erősnek akart tűnni, miközben valójában olyan törékeny volt, viccesnek tűnt jelen pillanatban – valószínűleg azért, mert megkönnyebbültem, hogy az ijedtséghez képest, amit okozott az előbb, mégis csak jól volt. – Csak a lábaid váltak gumivá – gúnyolódtam vele játékosan, miközben a fejemet csóváltam.

- Köszönöm szépen, a lábaimnak semmi bajuk – mordult fel bosszúsan. A pillantásom akaratlanul is lefelé vándorolt, és meg kellett állapítanom, hogy Isabella tényleg igazat mondott, csak nem olyan értelemben, ahogyan ő gondolta. – Csak megszédültem – motyogta fülig pirulva és lesütötte a szemeit – a látványtól vigyorognom kellett. A közelsége felmelegített, végigbizsergetett és furcsa felszabadító érzéssel öntött el. Mintha a látványa és az illata valamiféle drog lett volna, amely megszabadít a gátlásaimtól. A korábbi sötét gondolataim, amelyek arról szóltak, hogy távol kell tartanom magam tőle, hirtelen elhalványodtak. Nem érdekelt, ha Jasperbe szerelmes, ahogyan az sem, hogy ha nem így lenne, akkor sem szerethetne engem. Csak érezni akartam őt, anélkül, hogy túl messzire mennék.

- Ha már úgyis a szolgád vagyok… - csúsztattam a vállán lévő egyik karomat a derekára, míg a másikkal a térde alá nyúltam, és a karomba kaptam. A teste hozzám simult, én pedig alig tudtam elfojtani egy élvezettel teli morgást.

- Tegyél le… - kérte, miközben reszketni kezdett. Megfeszültem a gondolattól, hogy fél tőlem.

- Ez egy parancs? – kérdeztem összefonva a pillantásunkat. Tudnom kellett, hogy tényleg tart-e tőlem, de nem láttam ijedtséget a kavargó mélységben.

- Nem – kaptam válaszként egy halk suttogást, mire felgyorsult a lélegzetem. Karjaim ösztönösen még közelebb húzták magukhoz a finom női testet.

- Akkor gyerünk pancsolni! – indultam el a folyosón a fürdőszoba felé megelőzve, hogy valami őrültséget tegyek.

15 megjegyzés:

  1. Hehe. Annyira vicces Edward fejében lenni. Tök jó, hogy néha annyira ellentétesen értelmezi a reakciókat. Edward gondolatai sokkal érdekesebbek, mint Isabelláé. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szeretek Edward fejében lenni. Az ő szemszögéből is érdekes a történet. A Jasperes résznél izgultam, pedig tudtam, hogy mi fog történni :) Vicces, hogy milyen féltékeny. Már várom, hogy Isa és Edward egy pár legyen... Olyan ezt olvasni, mintha egy másik történet lenne.
    Ez jó nagy zagyvaság, de remélem érted :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Ez nagggggyon vicces! Nem hittem vna, h ilyen jót fogok szórakozni Edward gondolatain (meg persze a többin, amiket ő is hall). :) :D
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Egyszerűen imádom Edward gondolatain keresztül nézni a történetet:).
    Gratulálok hozzá és minnél ellőbb a kövit
    Puszi:Mya

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    NAgyon jó lett! Edward annyira édes, mikor féltékeny. Kár, hogy nem tudja még, hogy szerelmes...,de mi tudjuk :D
    Pusz
    Móni

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    KÖSZÖNÖM, hogy megírtad , és persze nem akarlak sietettni(dehogynem:)) de mikor lesz folyt.???IMÁDLAK, ahogy írsz... :D
    Edward fejéből nagyoon jó. Így a legjobb:P
    :)
    Lolo

    VálaszTörlés
  7. Annyira jó :)
    Nagyon tetszett, ahogy Edward kivágódott az autóból, hogy viszarohanjon Isabellához. Meg ahogy mindent félreért és félremagyaráz...
    És a pillanat, amikor Isabella rádöbben, hogy beleszeretett Edwardba... Kíváncsi vagyok, Edward mikor jön már rá, hogy ő hogy érez. :)

    VálaszTörlés
  8. SZIA SPIRIT!
    Nagyon jókat kuncogtam szegény Edwardon!Hiába! igazi férfi,nem veszi észre milyen szerelmes! Carlisle finom célzása sem talált célba.Nagyon várom a folytatást,hogy mikor meri bevallani saját magának,hogy mit is érez valójában.A féltékenykedése!Fantasztikus!
    KÖSZI!

    VálaszTörlés
  9. Hát tudom nem lesz túl nagy komment,de most csak ennyi teli tőlem:IMÁDOM!!!

    VálaszTörlés
  10. szia Spirit!
    olyan élvezetes edward fejében lenni és az ő szemével látni,ami lássuk be,kicsit érdekesebb,mint Isáé..nem mintha Isa feje uncsi lenne! nehogy félreértsd!:) csak Edward feje másként látja a dolgokat,meg ugye a karaktere miatt is...:D
    de annyira nem tudom elmagyarázni miért tetszik ennyire az edward szemszög!:)
    talán mert Te ilyen csodásan irod meg..:D
    várom a folytatást!:)
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  11. ááááááá edwaaard <333333

    VálaszTörlés
  12. Én is nagyon élvezem Ed szemszögét.Alig várom a folytatást!Annyira bírom mikor féltékeny :P:P:P. Jasper is milyen kis buta,félreérti a helyzetet. :D :D :D Carlisle somolygásai is írtó jók. ÁÁÁ,IMÁDOM ÉS KÉSZ AZ EGÉSZET,ÚGY AHOGY VAN!!!!Orsi

    VálaszTörlés
  13. Jaj, én is úgy imádok Edward fejében lenni, szerintem is érdekesebb, mint Isa.:P Annyira aranyos, amikor mindent félreértelmez.. :) Még most, 9 fejezet után is teljesen olyan, mintha egy egészen más, új történetet olvasnék.. :D És imádom! Jaj, nagyon várom az újat! Ki sem bírom addig! :D Annak ellenére, hogy már 'olvastam egyszer' - igaz, nem Edward szemszögéből.. :P -, sokkal nagyobb hatással van rám az egész.. :D Nagyon várom a frisset, csak így tovább! :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Na végre sikerült elolvasnom. A lányok itt voltak pár napig, így csak most tudtam elolvasni, de végre sikerült! :) Szokásos jó volt, imádom! :D

    Egyet értek Fummieval, hogy Edward fejében sokkal jobb lenni, és hogy sokkal érdekesebbek az ő szemszögéből a dolgok. Nem tom mért van ez, egyszerűen valahogy jobban szeretem Edwardot! :D Annyira jók az Edward szemszögesek, mikor az ő fejében vagyunk, mikor ő mesél! :D

    Nos, most ennyi, erre nem tudok többet mondani, csak, hogy jó, és hogy várom már mikor lesznek még mélyebbek Edward érzései, melyek persze már tudat alatt így is elég mélyek...
    Na meg a csókos jelenetet! :D Juj, nemsokára az jó! *örül a fejének*

    Pusz, Krisz

    u.i.: Mondtad, hogy furi, hogy Angel vagyok, Aby és Stigu meg rám akasztották a Krisz nevet, szóval ez egy kis változás, de talán így neked is könnyebb lesz, mert a Kriszti és a Krisz nem áll messze egymástól. :)

    VálaszTörlés
  15. nagyon vártam már a folytatást :D imádom a történetet, edward szemszögéből pedig olyan mintha az egész új lenne. tényleg nagyon jó lett, csak gratulálni tudok!

    VálaszTörlés