2009. április 19., vasárnap

Tegnapi élményeim

Tegnap csúcsszuper napom volt. Twilight és HP napot tartottunk Szandival, egy volt általános iskolás osztálytársunkkal és barátunkkal, Gabival és Gabi húgával, Vicával. Beszélgettünk egy csomót, valamint játszottunk HP Cluedót és egy Twilight társast, amit én készítettem. Nagyon-nagyon élveztem, és ahogy láttam, a többiek is - legalább is, remélem. :) Szóval, délután fél 3-tól majdnem éjfélig játék, evés-ivás (megjegyzem, nem alkoholt, mert jó társaságban anélkül is jól érezheti magát az ember - a szerkesztő antialkoholista felvilágosító reklámját olvashatták :D ), beszélgetés volt a program. :)

Nah, szóval, ami miatt megírtam ezt a bejegyzést, az az, hogy a társas egyik feladataként Gabinak verset kellett írnia, amihez megadtam 5 szót: telihold, vér, kínok, napsugár, méreg. Gabi 1,5 perc alatt ezt alkotta... Nem viccelek, 1,5 perc alatt!!! :D Ha nem látom a saját szememmel, el sem hiszem... De tényleg! :D



Mikor a telihold felkél,
Forrni kezd a véred,
Kínok közt átvedlesz,
Hogyha hat a méreg.
Vonyítasz, üvöltesz,
Ahogy torkodon kifér,
De eltűnik mindez,
Ha a napsugár felkél.


Nekem 1,5 perc alatt kb. 1-2 sor ment volna. :D Pedig 13 éves korom óta írok. :D Szerintem, zseniális. :) Szerintetek? :)

12 megjegyzés:

  1. Wow. :D Tök jó lett!! :D Én 1,5 perc alatt a második sorig jutottam volna talán el XD

    VálaszTörlés
  2. Ufffff...
    Én kiakadtam! Ez a Gabi egy zseni! A vers nagyon jó, sztem folytatni kéne és felrakni ide!!! Én 1,5 perc alatt még azt a két sort sem tudtam volna összeszedni, legalábbis nem így, csak a játék kedvéért. Pedig én is szoktam verseket irogatni... Hát ilyen az ha valakit körbetáncol/körbecsókol a múzsa!!! :) És Gabinak üzenem hogy ha van kedve és ideje akkor folytathatná ezt a verset! Én kíváncsi lennék az alkotására és sztem mások is akik ugy szeretik az Alkonyatot mint én!!!!!
    Na puszi!!!
    Tündi

    VálaszTörlés
  3. A többiek nevében beszélek: fantasztikusan éreztük magunkat :D Én legalábbis mindenképpen, ha lehetne akár minden nap megismételném :D
    Gabi brutális volt...ahogy másfél perc alatt összerittyentett játékból egy ilyen csodát :D Én szerintem ha éjfélig ülök ott akkor sem sikerült volna egy értelmes sort sem kitalálnom :D Milyen szerencse hogy pont ő húzta a vershúzásos kérdést!
    Amúgy amennyire féltem a bátorság kérdésektől, még azok is tök jók voltak, és milyen érdekes hogy azokat meg mind én húztam ki :P Tuti megbűvölted a kártyákat kis boszorkány :D

    Köszi a lehetőséget hogy játszhattunk, és örülök hogy együtt töltöttünk egy egész napot, nagyon klassz volt :)
    Puszi Szandi

    VálaszTörlés
  4. Nem semmi!! Minden elismerésem! Én valószínűleg még mindig ott ülnék felette!!!

    VálaszTörlés
  5. Tök jó lett én meg se tudtam volna irni!!

    VálaszTörlés
  6. WÁÓ!!!!! HŰHA!!! (és még hasonlók... :-) )

    VálaszTörlés
  7. szia nagyon jó :D
    de lécci de fel az elemzéseket mert már nagyon ki vagyok hogy nem toom mint gondol edward:D
    elöre is köszi

    VálaszTörlés
  8. Fú szerintem is állati xD
    Ezt a társasjátékot bemutathatnád ;)

    Legra

    VálaszTörlés
  9. Szia!!!
    Nagyon szép ez a vers!!! Most indittam az oldimon egy twilight rajongók által irtv verseknek menüt, nagyon örülnék ha beirnáf oda azt a verset, mert bisztos másnak is tetszene vagy sajátodat!!! Itt a cim:www.alkonyat-love.gportal.hu..pusz juci

    VálaszTörlés
  10. én 1,5 p alatt a gondolatig jututtam volna el, hogy rajtam a sor, és hogy most mondanom kéne vmit. Vagy esetleg gondolkoznom...

    Milyen címet adott a versének?

    VálaszTörlés
  11. Ejha! Nem semmi! Gratula! :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés