2010. július 22., csütörtök

Édes kötelék - Leah története - 3. fejezet

3. fejezet



Egy falat nem sok, annyit sem bírtam letuszkolni a torkomon egész vacsora alatt. A fiúk persze, úgy tömték magukba a sok ételt, mintha már egy hónapja éheznének – de ez a látvány a legtöbbünknek már megszokott volt.

Emma csendesen eszegetett, miközben az a Dave egyfolytában a fülébe duruzsolt. Idegesített a pasi. Képzeletben már vagy ezerféle módon végeztem vele, de a szemtől szemben harc tetszett a legjobban. A gondolat, hogy lecsapom, mint a vekkerórát, vicces volt. Láttam magam előtt, ahogy képen akar törölni, aztán az öklét rázva ugrál visítozva, mint egy kislány, mikor belém törnek a csontjai. Ezután én kiütném egy szimpla balegyenessel, amitől repülne jó pár métert, hogy végül a porban végigcsúszva hagyjon maga után hosszú csíkot.

- Nagyon nem tetszik a vigyor a képeden… - hajolt oda hozzám Jacob. Megpróbált komoly arcot vágni, de a szája szélén lévő csoki krém miatt ez nem nagyon jött össze neki. Ráharaptam az alsó ajkamra, hogy ne röhögjek fel hangosan rajta. – Embry szokott ilyen arcot vágni, mielőtt megszívatná Quilt. Mire készülsz?

- Csak fantáziálok – vontam meg a vállamat Dave-et és Emmát figyelve. Jacob követte a pillantásomat, és a szemei összeszűkültek. Aztán vigyor ült ki az arcára, mintha valami eszébe jutott volna.

- Te féltékeny vagy. – A mondata inkább tűnt kijelentésnek, mint kérdésnek.

- Ez egyáltalán nem vicces! – sziszegtem rá halkan, mert Emma hirtelen ránk emelte a tekintetét.

- De, de az – bólogatott Jacob. – A srác a testvére – közölte még mindig jól szórakozva.

- A testvére? – Ismét végignéztem kettejükön, és a megkönnyebbüléstől halk sóhaj hagyta el a számat. Tényleg hasonlítottak, de a bennem lévő zűrzavar miatt eddig ez nem igazán tűnt fel.

- Gondoltam, szólok, mielőtt a szétmarcangolt hulláját megtalálnák a fák között. – Jacob vállai meg-megrázkódtak a nevetéstől.

- Az ágyadban hagytam volna a maradványait – löktem oldalba.

- Kösz – fújtatott. – Mondtam már, hogy kedvességed határtalan?

- Ugyan, vannak annak határai, csak te pont kívül esel rajtuk – tömtem a számba jókedvűen egy szeletet a tányéromon lévő tortából. Egészen megéheztem most, hogy egy kicsit megnyugodhattam a Dave-veszély megszűnése miatt. – Szólhattál volna erről előbb is, akkor nem hagyom, hogy felfaljátok az összes húst – néztem végig a hosszú asztalon. Csak Cullenék előtt volt még némi csirke, de ha az éhhalál küszöbén állnék, akkor sem mennék oda elkérni.

- Bocs – vonta meg a vállát Jacob, aztán olyan ragyogó mosolyt küldött Nessie felé, hogy ha protézise lett volna, már rég belebukott volna a tányérjába. A kislány az asztal másik végén ült a szüleivel, és éppen azt próbálta elmutogatni jövendőbeli szerelmének – jelenlegi legjobb barátjának és babysitterének -, hogy félreteszi neki a saját tortaszeletét, mert neki nem kell.

- Azt hiszem, én most egy kicsit átmegyek oda – állt fel mellőlem Jacob. Sietős léptekkel átsétált Nessie-hez, aztán a széke mellé guggolva hagyta, hogy a lány megetesse őt – vagy találóbb szó lett volna rá az összekenni. Pár falat után Jacob arcán több torta volt, mint a szájában, mert Renesmee viccesnek találta, hogy a csokoládéval indián arcfestőset játszik. Gyanítottam, hogy eredetileg is ez volt az ötlete, az „odaadom neked a sütimet, mert nem ízlik” ajánlat pedig csak a beetetés volt.

Korábban mindig idiótának néztem Jake-et és Quilt is, amiért hagyták, hogy kis pisisek azt tegyenek velük, amihez csak éppen kedvük van, de most már értettem őket. Ha Emma ebben a pillanatban a képembe nyomná a tortáját, én egy hang nélkül tűrném, csak hogy boldog legyen. De szerencsére, ő már kinőtte a kajával való játszadozást.

- Khm, khm… - A pohár csengő hangjára felnéztem. – Kérhetnék egy kis figyelmet? – Paul felállt a székéről, és mikor minden fej felé fordult, akadozva beszélni kezdett. Valószínűleg, kifejtette, hogy mennyire örül, hogy rátalált Rachelre, milyen nagyon szereti őt, és arra vágyik, hogy örökre hozzá kösse az életét és legyen egy vagonnyi közös gyerekük. Nem igazán figyeltem arra, mit mond, körülbelül úgyis el tudtam képzelni, és akadt ennél sokkal jobb tennivalóm.

Szórakozottan a maradék süteményem tetejét karcolgattam a villámmal, hogy a végén kirajzolódjon a krémben két kezdőbetű: E & L. Már a látványtól furcsa örömérzet öntött el. Hasonló ahhoz, amit tinikoromban tapasztaltam, mikor Sam és a saját nevemet irogattam a matekfüzetem hátuljába. Akkor még teljesen más életet képzeltem el magamnak. Azt hittem, hogy mostanra már az én eljegyzésemet tartjuk, hogy Sam asszonya lesz belőlem, vezetem a háztartást és sok-sok kisbabát szülök neki.

- E? – Emma suttogó hangjától forró borzongás futott végig rajtam. A kék tekintet a tortámra szegeződött – gyorsan elkentem a betűket.

- Csak firkálgattam – vontam meg a vállamat, megjátszva, hogy nem fontos az egész.

- Értem. – Sütötte le Emma a tekintetét az asztalra, mire a szívem eszeveszett vágtába kezdett. Talán, rájött? Tudja, hogy az E őt jelöli? Mit szól hozzá? – fürkésztem izgatottan az arcát, de nem tudtam rájönni.

Jó pár percig csend volt – legalább is, közöttünk, mert Paul éppen ekkor térdelt le Rachel elé, hogy megkérdezze tőle, hozzámenne-e feleségül -, de én újra hallani akartam Emma hangját.

- Én sosem fogok férjhez menni – csúszott ki a számon ösztönösen, amire épp gondoltam. Emma meglepetten nézett fel rám, valószínűleg, nem értette, miért vallom ezt meg pont neki.

- Miért? – kérdezte egyszerűen, de láttam rajta, hogy nem csak udvariasságból, hanem tényleg érdekli a válaszom.

- Mert akit szeretek, nem vehet feleségül – fúrtam a tekintetem az övébe. Annak ellenére, hogy szörnyen féltem a reakciójától, alig vártam már, hogy elmondhassam neki, ő az a valaki. Látni akartam a felismerést a kavargó kékségben, és tudni, hogy viszonzásra találhatnak-e az érzéseim.

Az ujjai megfeszültek a villája körül, és megrezzentek a szempillái.

- Szóval, ez egy lehetetlen szerelem… - szakadt fel halk sóhaj az ajkairól.

- Nem – ráztam meg azonnal a fejemet tiltakozva. – Nem a szerelmünk lehetetlen, hanem az esküvő. Ez két különböző dolog. – Emma ismét szólásra nyitotta a száját, de megzavarta őt a hátracsúszó székek hangja. Zavartan álltunk fel mi is a többiekkel együtt, hogy a magasba emelhessük a poharunkat az ifjú jegyesek egészségére.

Mikor ismét visszaültünk, Dave megint ellopta tőlem Emma figyelmét. Bár most, hogy már tudtam, testvérek, nem irritált ez annyira, de mégis jobban örültem volna neki, ha Emma csak velem foglalkozik.

Pár percig még az asztal körül beszélgettek az emberek, elmondva a jókívánságaikat és tanácsaikat Racheléknek, aztán ahogy megszólalt a zene az ugrabugra vámpírlánynak köszönhetően, a táncterületnek kijelölt helyre szivárogtak át. Figyeltem, ahogy Dave felhúzza a helyéről Emmát, és odakíséri a többiekhez – az irigység íze keserűen öntötte el a számat.

Bár én húzhatnám magamhoz a törékeny testet. A kezeimet a derekára fektetném, míg ő a karjait a nyakamba fűzné, aztán csak belevesznék a tekintetébe, és hagynám, hogy ösztönösen vezessenek a dallamok minket.

Mikor megszólalt egy lassú szám, Emma megrázta a fejét Dave kérdésére, aztán otthagyta az ideiglenes táncparketten. Azt hittem, hogy majd visszajön az asztalhoz, de ehelyett besomfordált a házba. Gondolkodás nélkül álltam fel, hogy utánamenjek. Az emelet felé vettem az irányt, mert odafentről hallottam valami motozást. Fogalmam sem volt, milyen indokkal kopoghatnék be Emmához, ezért kissé megkönnyebbültem, mikor észrevettem, hogy a vendégszoba ajtaja nyitva van - Emma az ágy fölé hajolva kutatott valami után egy hatalmas bőröndben.

Ahogy meghallotta a padló nyikorgását a lábaim alatt, ijedten fordult hátra.

- Bocsánat, nem akartalak megijeszteni – emeltem fel tiltakozva a kezemet. – Csak a mosdóba tartottam – mutattam a folyosó vége felé.

- Semmi gond – mosolygott rám úgy, hogy ha tényleg ki kellett volna mennem, akkor sem mozdultam volna egy tapodtat sem. – Csak egy kardigánt keresek, mert elég hideg van… - dugta vissza a fejét a bőröndbe. – Á, meg is van! – emelte fel, majd meglepetten merevedett meg, mikor észrevette, hogy közvetlenül előtte állok.

Fogalmam sem volt, mit csinálok – mintha csak az ösztöneim vettek volna rá, hogy odalépjek hozzá. Ahogy kimondta, hogy fázik, azonnal úgy éreztem, a karomba kell zárnom őt, hogy felmelegíthessem a saját testemmel. Persze, most, hogy csak pislogott rám döbbenten, rájöttem, hogy ez nem a legjobb ötlet…

- Én csak… - zavartan keresgéltem a fejemben valami elfogadható indok után, ami miatt olyan közel állok hozzá, hogy szinte érzem, ahogy a lélegzete végigcirógatja a bőrömet, de semmi értelmes nem jutott eszembe. – Táncolsz velem? – A szám önálló életre kelt – legszívesebben fejbe vágtam volna magam.

- Táncolni? – nyíltak el az ajkai.

- Hülye ötlet, sajnálom – léptem hátrébb. Ahogy az ujjai a csuklómra fonódtak, elakadt a lélegzetem.

- Nem, én szívesen… - ültek ki újra apró tűzrózsák az arcára. Mielőtt még elszállhatott volna az összes bátorságom, finoman a derekára tettem az egyik kezemet. Várakozva néztem rá, hátha mégis ellenére van a dolog, de mikor közelebb lépett hozzám, és a karjait pont úgy fűzte a nyakamba, ahogyan korábban elképzeltem, a másik tenyeremet is a csípőjére simítottam. Pár pillanatig csendben lépkedtünk a tompán behallatszó zenére, de a kék tekintet, bármennyire is szuggeráltam, nem akart az enyémbe fonódni. – Miért velem táncolsz? – jött a szinte suttogó kérdés.

- Tudod, a fiúk eléggé bénák. Volt már szerencsém pár közös ünnepléshez – próbáltam meg elviccelni a dolgot. – És nem akarom, hogy megfájduljon a lábam holnapra, mert folyton rátaposnak a hatalmas patáikkal. Az iskolában is mindig egymással táncoltunk inkább mi, lányok – meséltem, bár azt nem tettem hozzá, hogy általában nem lassúztunk, és hogy sosem váltott ki belőlem egyik korábbi táncpartnerem sem olyan egyáltalán nem baráti érzéseket, amik most bizsergették át az egész testemet.

- Igen, ez olyan, mint az iskolában… - motyogta még mindig lehajtott fejjel, aztán a keze aprót simított a nyakamon. Alig sikerült elfojtanom egy halk nyögést, ami az érintése miatt akart kitörni belőlem. – Forró vagy – jelentette ki.

- Zavar?

- Nem, így nem fázom – húzódott hozzám még közelebb. A mellkasunk között épphogy csak egy hajszálnyi hely maradt, én pedig igyekeztem nem zihálni a gondolattól, hogy milyen érzés lenne, ha ez is megszűnne. Nagyot nyelve próbáltam meg uralkodni magamon, és ez egészen addig jól is ment, amíg Emma végre fel nem pillantott rám.

Az arca még mindig ki volt pirulva, a szemei pedig tiszta vízcseppekként ragyogtak rám. A tekintetem önkéntelenül siklott le a rózsaszín ajkakra, amelyekben mintha mágnes lett volna. Soha az életben nem kívántam még ennyire semmit és senkit, és szinte egész testemben reszkettem a megerőltetéstől, amellyel visszatartottam magam attól, hogy elvegyem, amit akarok.

Ahogy a pillantásom visszatért az övéhez, mintha zavart láttam volna benne, aztán a karok hirtelen eltűntek a nyakamból.

- Vége a zenének – lépett hátrébb Emma megfosztva a tekintetétől és a közelségétől is. Furcsa hiányérzet töltötte el minden egyes sejtemet, mintha az egyik testrészemtől fosztottak volna meg.

- Jön új – próbálkoztam.

- Inkább menjünk le – vette fel az ágyról a kardigánt, aztán gyorsan belebújt. Csalódottan figyeltem, ahogyan egyetlen szó nélkül kisiet a szobából.

22 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett. mikor lesz első csók? na arra kíváncsi leszek:D
    pusz

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek az előttem szólóval, nagyon jó lett. Tetszett a Dave-es rész is, és Jacob is jó jacobos volt. :)
    Kittti

    VálaszTörlés
  3. Hűűűha, Spirit, igazán nagyon megleptél.Nem vagyok valami nagyon nyitott a lány-lány kapcsolatokra,szóval nem ítélem el,csak nekem nagyon idegennek tűnik,sosem tudtam elkébzelni ezt,viszont gratulálok,mindent tökéletesen leírtál,átadtad azokat az érzéseket,amiket elkébzeltél,nagyon jó lett!!Hihetetlen hogy Leah-t mennyire megváltoztatta a bevésődés, és tetszik az ötleted hogy miért nem vésődhet be férfiba. Remélem nem lesz olyan hamar vége :D Ja majdnem elfelejtettem hogy azért remélem Emmát kicsit feszélyezi a kapcsolat,mert mindig amikor egy twilight-párról van szó az történik hogy mindkét fél azt gondolja hogy nem eléggé jó a másiknak,vagy nem érdekli a másikat,ez ebben az esetben kicsit furcsa lenne Emma részéről.Pussz és grat. Lin

    VálaszTörlés
  4. Szia csaj!

    Hú, hát még sem bírtam ki, hogy ne olvassam el még alvás előtt. :)

    Hát mit ne mondjak letaglózott! De tényleg, nem találok szavakat. Vegyes érzelmek dúlnak bennem, de tetszik még mindig.

    Viszont arra rájöttem, hogy neked egy Jake - Nessie-set is kéne írnod, mert olyan édesek ahogy leírod, és én még többet és többet akarok beülök! :D
    És ne mondd, hogy ott van a Piroska és a Farkas novella, mert az nem elég! :D

    Na most ennyi, tényleg nincs értelmes gondolatom, csak sok vegyes érzésem. :)

    Pusza, Krisz

    VálaszTörlés
  5. Na...mi történt?? Zavarba jött vagy mi???
    Hűű az a mondat Jacobtól : " kedvességed határtalan" - csúcs ,mert én mindig ezt mondom;)Imádtam:)
    Siess az újjal,azt hittem így nem fog tetszeni..de mégis...nagyon várom:)
    (megjegyzem Démoniból is nagyon várom már a frisset)
    Áhh..megőrülök..remélem csak azért hagyta ott így,mert Emma is érzi már a vágyat meg minden és csak megijedt:)
    Jacob-Nessi rész hihetetlenül édes volt,bár ők amúgyis azok.:)
    Nagyon tetszettek Jacob poénjai.;)
    Puszi Zsizsi

    VálaszTörlés
  6. szia Spirit! Nagyon jó lett! :D Az a furcsa, hogy az ember hiába tudja, hogy nem a szokásos fiú-lány pár, hanem egy egyáltalán nem szokásos lány-lány pár, azért összeillenek. Várjuk a következő részt! :D puszi: karamorita96 (Meli)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Hát én sajnálom Leah-t! :( Szegénynek nehéz lehet, hogy nem tudja, mit is érez Emma. Szerintem neki még nehezebb, mint egy ,,átlagos" farkasnak, mert neki nem csak azt kell elfogadtatnia a bevésődésével, hogy alakváltó, hanem még azt is, hogy egyneműek, de ennek ellenére őket egymásnak teremtették. De biztos vagyok benne, hogy sikerül majd minden problémát megoldania! (Vagyis csak remélem, hogy happy end lesz a vége!) :) Ez a fejezet is iszonyatosan jó lett! :D Nekem az egyik kedvenc részem az volt, mikor Nessie összekente Jake-et! :D Teljesen olyan érzésem volt, mintha az eredeti könyvből lenne egy jelenet. :D Szóval nagyon-nagyon-nagyon tetszett! :D Várom a kövi fejit!
    XoXo

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Számomra is érdekes és idegen ez a fajta érzelem kettejük közt. Egyelőre nem tudom eldönteni, mit is gondoljak róla, nehéz elfogadnom. Tudom, Te is úgy gondolod, hogy a szerelem nem kötődik nemhez vagy korhoz, de nekem ez egyelőre akkor is fura. Ennek ellenére a történet érdekes és kiváncsian várom, hogyan alakul majd ez a nem mindennapi kapcsolat! (Na nem mintha pl. a Jacob-Nessie vagy az Isabella-Edward mindennapi lenne...) :D
    Úgy érzem, Emma is hasonlóan érez valami vonzalmat Leah iránt, de még maga sem érti vagy nem akarja elfogadni a dolgot. Leah-nek ilyen szempontból könnyebb, mert nem harcol az érzéseivel - egyelőre: bevésődött és kész. :)
    Puszi!
    doo-doo

    VálaszTörlés
  9. huuu ez nagyon jó lett Spirit! Nem találok szavakat! grat! nagyon várom a folytatást. pusz

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nagyon jó fejezet lett, szeretem, hogy Jacob és Leah sokat viccelődnek:) És azt is szeretem, hogy most sok a vicc benne.
    Én is úgy érzem, hogy Emma megilyedt...Talán ő is érezte azt a vibrálást, amikor a szemébe nézett ;)
    Csak megilyedt szegény, hogy lány iránt érez ilyesmit.
    DE nagyon cuki együtt :) Leah is olyan aranyos, hogy alig bírja magát türtőztetni.
    Nagyon jó volt, remélem lesz még sok :)
    Puszi: L. Vivi

    VálaszTörlés
  11. Spirit!

    Egy ideje mér követem írásaid, de most már tényleg itt az ideje, hogy szóljak is. Bevallom, hogy ez az új Leahről folyt történeted nekem egyáltalán nem tetszik.
    Maga a magyarázat nagyon kedves a béranyaságról, tényleg. Kedves dolog, hogy kötődik, és megérzi azt a személyt, aki segítene neki a génjeit továbbadni. De nem ilyen formában. Amit te ki akarsz fejezni, azzal csupán barátság alakulna ki közöttük, de több nem. Egyre inkább még az érzelmeket és azok kialakulási lehetőségeit is eltúlzod. Nem hinném, hogy hitelességről beszélünk akkor, bevésődés ide vagy oda, ha egyik pillanatban még mindig roncs egy régi férfival való szakítása után, mert nem heverte ki, és hirtelen, hipp-hopp egy lány köti le a figyelmét. Egyszerűen képtelenség.
    Nem gyűlölöm, vagy vetem meg azokat az embereket, akik az azonos neműekhez vonzódnak, de ez a történeted így nagyon sántít.
    Bagira

    VálaszTörlés
  12. Bagira, Jacobbal ugyanez volt az eredetiben. :) Az egyik pillanatban még roncs volt Bella "halála" miatt a szülés után, a következőben pedig már csak és kizárólag Nessie létezett a számára és csak ő volt a fontos. :) Szerintem, ebből a szempontból hiteles a ficem. :) De azt megértem, ha nem tetszik. Nem tetszhet mindenkinek ugyanaz. :) Viszont, véleményem szerint, hiteles, hogy a bevésődés teljesen elfeledteti Leah-vel a múlt fájdalmait egy másodperc alatt és csak és kizárólag a bevésődése lesz a fontos számára. :)

    VálaszTörlés
  13. Bagira

    Egyet kell értenem Spirittel. Teljesen hitelesen írta meg!
    Ha újra átgondolod, hogyan is történtek a dolgok a Twilightban, akkor te is belátod:)

    Ancsi

    VálaszTörlés
  14. SZIA!
    Kíváncsi vagyok-kíváncsi vagyok-kíváncsi vagyok! DE nagyon! mi minden fogsz még kihozni ebből.Nekem tetszik!KÖSZI!

    VálaszTörlés
  15. Egyébként Leah génjeinek továbbadásával kapcsolatban... igaz hogy azért vésődött be lányba Leah, mert ezáltal tovább tudja adni a génjeit; de szerintem nem biztos, hogy akarja majd továbbadni őket... mivel hogy ő is utál(t) farkasnak lenni... :-/ bár, ha a gyerekig eljutnak, akkor az azt jelenti, hogy boldog... na, nem tudom. :D sok értelme volt ezt leírnom, úgyis meglátjuk mi lesz :D és egyáltalán nem értek ehhez a dologhoz :D

    (Az Alice/Jasper novellát fogod még folytatni?:))

    Kittti

    VálaszTörlés
  16. csak a negatív komikra válaszolsz? tudom hogy nincs időm,de úgy tűnik több kritikát kell belevinnekm a dolgokba...:D

    VálaszTörlés
  17. Nem, nem csak a negatívakra, de általában azokban van olyan gondolat, ami azonnal ellengondolatokat hoz elő a fejemből. :) Arra sajnos, tényleg nincs időm, hogy minden történetemnél mindegyik hsz-re külön válaszoljak. Lelkiismeret-furdalásom van, amiért így van, de döntenem kellett, hogy fejezeteket írok vagy mindenkinek külön hsz-t, és gondolom, ti is jobban örültök, hogy heti 2-3 fejezetet kaptok az írásaimból (egyet-egyet mindegyikből). :)
    Ha valakinek nagyon fontos kérdése van, amire mindenképpen választ szeretne, akkor erre találtam ki a kérdezz-felelek rovatot a hivatalos oldalamon. :) Azt tanácsolom, hogy aki kérdést tenne fel, az ott tegye, mert ott mindenképpen kap rá választ. :)
    Ha pedig éppen van időm, és kapok pár kérdést vagy érdekes elméletet hsz-ként, akkor megpróbálok itt is válaszolni, ha pozitív, akkor is, csak tényleg szörnyen nagyon kevés a szabadidőm, sajnálom. :-/
    Ami nem jelenti azt, hogy ne imádnám olvasni a gondolataitokat. :) Szóval, ennek ellenére írjatok hsz-eket, kérlek titeket, mert sokat segít mindegyik. És bocsássátok meg nekem az idő- és energiahiányomat. :-/

    Kittti: Igen, az Alice/Jasper novellát tervezem majd folytatni, csak még várom hozzá az ihletet. :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Elolvastam mind a hármat, és csak annyi lenne, hogy MÉG!

    Amikor az elsőt elolvastam, a legelső gondolatom az volt, hogy biztos lány. :) Elkezdtem rajta gondolkozni, hogy vajon miért, de a másodiknál ott volt a magyarázat, amin jópárszor átrágtam magam, míg végül egyet nem értettem vele.

    Személy szerint nekem semmi gondom nincs az azonos neműek kapcsolatával, de eleinte furcsa volt Lea-ra így gondolni. Aztán ahogy olvastam a fejezeteket, egyre inkább kirajzolódott előttem az egész. A farkas lány érzései teljes tiszták előttem, nem furcsa, hogy egyik pillanatban szenved, a másikban csak a lány létezik, hiszen épp ez a bevésődés egyik fontossága, hogy csak ő létezik, senki más.

    Emma-n még nem igazán tudok kiigazodni, ő valahogy kicsit furcsa nekem. Hiába olvastam el többször a táncolós részt, vagy az apró pillantásokon gondolkoztam, nem tudom, hogy ő hogyan állna a dologhoz. Néha az az érzésem, hogy neki is tetszik Lea, vagy érzi a lány különös kötődését, de a mostani fejez végén mintha egy kicsit elutasító lett volna. Lehet, hogy megijedt az egésztől, vagy saját magától?

    Attól függetlenül, hogy Lea-nak a bevésődése tárgya egy lány, én nem tekintek rá férfiasabban. Nekem még ugyan úgy nő, mert emiatt a kapcsolat miatt nem kell elveszíteni a nőiességét.

    Sok gondolkozni-valót adtál nekem :D
    Bocsi, hogy ha nagyon kusza lett, csak a gondolataim cikáznak össze-vissza.
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  19. Huh. Ez nagyon érdekes történet! Nagyon várom már a folytatást!
    Nem tudom a többiek hogy vannak vele (nem olvastam a többi hsz-t), de nekem teljesen olyan érzésem van, mintha Leahban egy férfi veszett volna el... Talán hülyeség, amit mondtam, de muszáj volt.

    Nagyon ügyes vagy, Spirit! Gratulálok! :)

    Puszi
    Lina

    VálaszTörlés
  20. Drága Spirit!
    Már kb. másfél hónapja, hogy rátaláltam a blogodra, és azóta rendszeres olvasód vagyok :)
    Most először írok hsz-t, és lehetséges, hogy kissé terjedelmes lesz...
    Ami Leah történetét illeti, valahogy volt egy olyan érzésem - még mielőtt elkezdtem volna olvani - hogy ha ő egyszer bevésődik, akkor egy nő lesz a bevésődése tárgya. Talán egyszerűen azért, mert Leah-ban elég sok a férfias vonás, mind a modorában, mind pedig abban, hogy a sokat emlegetett Sors őt is kiválasztotta farkasnak(Most elvonatkoztatok Jade-től és Isabellától, hiszen az - ahogy mondani szokás - egy másik történet :) ).
    Bár számítottam rá, mégsem repestem az örömtől, mikor beigazolódott a gyanúm, hogy egy nő lesz Leah életének értelme. A kommentekből úgy vettem észre, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Ennek talán az egyik oka az, hogy 21. század ide vagy oda, a társadalom egy részének még mindig túl kényes téma a másság. Én személy szerint elfogadom, bár megérteni nehéz, ha az ember nem tapasztalja meg. Tulajdonképpen mindegy is, a hangsúly az elfogadáson van, és talán Te is tudsz segíteni ebben az írásoddal azoknak, akiknek a homoszexualitás még mindig szálka a szemében.
    Mindenesetre gondolkodóba ejtett ez a bevésődés-dolog, és az jutott eszembe, hogy a bevésődés tulajdonképpen ragaszkodás, vágy arra, hogy a másikat boldoggá tegyük. Leah-nak tehát ezt kell most éreznie. Ez hasonlít a szerelemre, de az én elméletem szerint nem egészen az. Ha Emmának egy szívbéli jó barátra van szüksége, akkor Leah azzá válik, őszinte lesz hozzá, ebbe az 'idillbe' pedig nem kavarhat be az, ha Leah testileg is vonzódik hozzá(legalábbis én így vettem ki a táncos jelenetből). Más kérdés persze, ha például Emma leszbikus. Akkor természetes, hogy Leah ilyen értelemben is boldoggá teszi őt.
    Aztán a kádban ülve elgondolkoztam megint. Tulajdonképpen a farkasvér örökítése a cél, amihez csúnyán fogalmazva a bevésődés tárgya az eszköz. Ha innen nézzük a dolgot, Emmának és Leah-nak közös gyermeke lesz, Emma életében pedig aligha akad férfi, aki elfogadja, hogy egy másik nő is állandó szereplő a kapcsolatukban, nem beszélve a lányok közös csemetéjéről. Így aztán Emma férfi nélkül marad, Leah pedig mindig ott lesz neki, tehát,tulajdonképpen mégis kialakulhat köztük szerelem.
    Végül arra jutottam, hogy jól van ez megírva, úgy ahogy van :D. Mint ahogy az összes többi regényed és novellád. Ne haragudj a kötekedésért, csak próbáltam megfejteni, mi miatt is lehetnek ellenérzéseim nekem, és még pár olvasódnak. Annyi biztos, hogy ezzel egy érzékeny témára tapintottál rá, de profin keresztülviszed a történeten :).
    További sok sikert kívánok az íráshoz:
    KeepSmiling

    U.i.: Te vagy az egyik kedvenc íróm, különösen, mióta elsírtam magam az Edward szemszögéből íródott Múlt árnyain. Egyszerűen fantasztikus (vagy)!

    VálaszTörlés
  21. Igen, tudom, hogy ez egy nehéz téma, talán, pont ezért vágtam bele. Szeretem a kihívásokat. :D Gondolom, tudjátok, hogy gyerekkorom óta író szeretnék lenni, de emellett gyerekkorom óta érzem a vágyat arra is, hogy tanár legyek. Ez is valahogy a véremben van. Tudom, hogy sokan úgy vélik, egy írónak nem az a feladata, hogy tanítson, de miért ne próbálhatnám meg úgy, hogy közben szórakoztatok is? :)

    Vannak elvek, amikben hiszek, ilyen például, hogy minden ember egyenlő. Hogy nem lényeges a bőrszín, vallás, szexuális beállítottság vagy bármi más. A lényeg, hogy minden ember érez, gondolkozik, szeret, fáj neki, ha bántják stb. Mind emberek vagyunk. :) Ezt szeretném átadni azt hiszem, ezzel a ficcel is. :)
    Hogy lényegtelen, milyen nemű az ember. :) Én Leah-re nem is úgy gondolok, hogy leszbikus. Szerintem, nem az. :) Nem is igazán szeretem ezeket a kategóriákat, mert előfordul, hogy valaki egész életében a másik nemhez vonzódott, egyetlen saját nemébe tartozó ember iránt sem érzett semmi barátságnál többet, aztán találkozik egy saját nembeli emberrel, akinek a lelke annyira megfogja, hogy beleszeret és ez együtt jár a testi vággyal is nála. De ezek után sem vonzza más a saját neméből, csak és kizárólag az az Egy. :) És nem hiszem, hogy ettől valaki meleg lenne. :) Számomra Leah is ilyen. :)

    Egyébként, tudom, hogy milyen nehéz elfogadni, megérteni ezt az egészet. Biztos voltam benne, hogy lesznek olyanok, akiknek nem fog tetszeni ez a ficem. Viszont, annak nagyon-nagyon örülök, hogy annak ellenére, hogy valaki nem érti meg a homoszexualitást, egyetlen pocskondiázó hozzászólás sem érkezett. Ez számomra egy nagyon pozitív jele annak, hogy ha nem is értitek meg, elfogadjátok. És ez helyes. Úgy vélem, minden heteroszexuális embernek ezt kéne tennie. Nem megérteni kell a melegeket, hanem elfogadni, hogy ők is emberek és joguk van azt szeretni, akit csak akarnak. :)

    Ez számomra olyan, minthogy én nagyon nem szeretem a paradicsomos káposztát, a húgom viszont imádja. És el nem tudom képzelni, hogy bírja egyáltalán megenni. :D De ettől még nem tartom hülyének, szimplán csak más az ízlésünk. Elfogadom, hogy neki az ízlik. És ő is elfogadja, hogy nekem meg nem, és nem akarja belém erőltetni, ahogyan a melegek sem akarják ráerőltetni a melegséget a heterókra. :)

    Huh, bocsi, hogy ezeket a gondolatokat így a nyakatokba zúdítottam, csak a hsz-eitek elgondolkoztattak. :) Remélem, hogy nem bánjátok, hogy megosztottam veletek azt, hogyan vélekedek a témáról. :)

    Köszönöm még egyszer a hozzáállásotokat! Mindenkiét! :) Igazán büszke vagyok arra, hogy ennyire intelligens olvasók vesznek körül, ti vagytok a legjobbak! <3

    VálaszTörlés
  22. Nagyon jó volt. :D Jacob.. Amikor mondta, hogy a tesója és ott röhögött.. Hát én is röhögnem.. xD Jaj, tetszett nagoyn, nem tudok mit írni.. :D Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz most, hogy Emma csak úgy kisétált.. Na, szóval elolvasom a következőt is. :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés