2010. július 13., kedd

Édes kötelék - Leah története - 1. fejezet

Nem tudom, hogy jött ez ma, egyszerűen csak ihletem volt, és muszáj volt írnom. :D Valószínűleg, ez csak egy rövid, pár fejezetes történet lesz, és nem fogom olyan gyakran frissíteni, mint a főbb írásaimat, de azért mindig igyekszem ezzel is. :) És örülnék a véleményeknek, mert Leah szempontjából még sosem írtam és hát, a történet is kicsit más lesz, mint amit eddig megszoktatok tőlem. :) De azért remélem, hogy tetszeni fog. :)

Még valami... Ha valaki rájött, mi a csavar a végén, azt is megnyugtathatom, hogy tökéletesen Meyer-hű, amit kitaláltam, vagyis tudományosan megmagyarázható. :D Ha valaki rájön, hogy hogyan, az megkapja a legtalálékonyabb olvasó címet. :D


1. fejezet

Mindig azt hittem, hogy egy elcseszett genetikai selejt vagyok. Gyűlöltem mindenkit magam körül, de leginkább önmagamat. Az egyetlen nő a farkasok között… Sokáig gondolkoztam azon, miért történt így, de csak elméleteim voltak. Semmi tény. Talán, mert nem vagyok teljes értékű nő – sosem adhatok majd életet egy gyermeknek. De az is lehet, hogy ez már a farkasság következménye. Ok és okozat. Honnan tudhatnám, melyik volt előbb…

Talán, nem is számít.

Nem akartam ezen gondolkodni, nem akartam Samre gondolni, ahogyan semmi másra sem. A tudat, hogy minden társam látja a gyengeségeimet, csak még jobban feldühített. Olyan haragot éreztem folyamatosan, amelytől szinte fuldokoltam. Az pedig csak rátett még egy lapáttal, hogy én is beleláttam Sam fejébe.

Mikor átmentem Jacob falkájába, az olyan volt, mint a víz alól a felszínre bukkanni, és hosszú percek után friss oxigént szívni a tüdőmbe. Megkönnyebbülés – azt hiszem, ez volt a legerősebb érzelem bennem.

Sosem voltam oda Jacobért – vagyis, nem vele volt bajom, hanem az egész világgal, amelybe ő is beletartozott -, de hálás voltam neki, amiért hagyta, hogy vele maradjak. Ember ilyen jó dolgot soha életemben nem tett értem. Végre nem kellett hallanom a többiek szánalmát, sem Sam bűnbánatát. Jake fejében nem voltak ilyen gondolatok az irányomba. Bár a vérszívó kislány iránti bevésődését nem volt könnyű elviselni, de ezerszer inkább ez, mint a korábbi életem.

Persze, La Push-ban összefutottam Sammel, Emilyvel és a többiekkel, de egyszerűbb volt úgy a közelükben lennem, hogy tudtam, nem fogják másnap érezni, mennyi erőfeszítésembe telt nem összeomlani.

- Leah, indulunk! – Anyám hívására felkaptam a fejemet, aztán az ágyamra dobtam a rajztáblámat, és lementem a földszintre.

- De miért kell nekem is mennem? – morogtam. Seth már az ajtó előtt toporgott, és alig várta, hogy elinduljunk. Persze, ő jóban volt a vérszívókkal – azzal az Edward nevűvel egy csomót lógott együtt, bár nem értettem, mit eszik a vén, halott fószeren.

- Azért, mert egy család vagyunk, és mert nem járja az, hogy ne jelenj meg egy barátod eljegyzési vacsoráján – magyarázta anya már vagy ezredszerre, de nekem akkor sem volt kedvem ehhez az egészhez. – Igazán örülhetnél Paul és Rachel boldogságának – pirított rám, miközben az ajtó felé lökdösött. Nagyot sóhajtottam.

- Én örülök neki – mondtam ki hangosan. Csak nem akarom látni – tettem hozzá magamban.

Anya előre sietett a konyhaablakhoz, és felkapta az almás pitét, amit hűlni tett ki még délben, aztán mind elindultunk a Black házhoz. Kedvetlenül rugdostam a lábaim elé kerülő kavicsokat, miközben bosszankodva figyeltem, ahogy Seth ide-oda rohangál körülöttünk, és fogvillogtató vigyor ül az arcán. Hogy a fenébe lehet mindig ilyen boldog ez a kölyök? – sütöttem le a szemeimet, hogy látnom se kelljen.

Ha valaki nem tudta volna, merre is laknak pontosan Blackék, akkor is felismerte volna a házat már messziről. Biztos voltam benne, hogy ez annak a kerge vámpírlánynak a műve… Alice-é. Csak ő lehetett annyira őrült, hogy virágfüzérekkel díszítse a tetőt, és hófehér selyemszalagokat aggasson a ház előtti fák ágaira. Jó, jó, el kellett ismernem, tényleg jól nézett ki az egész, de az istenért… Ez csak egy eljegyzés – még csak nem is az esküvő! Még az ünneplésnek is megvannak a határai. Jó, hogy nem rendelt csoki szökőkutat, fehér galambokat és jégszobrot – horkantam fel, mire anyám figyelmeztető pillantást küldött felém.

Ahogy beléptünk az udvarra, rögtön megjelent Billy bácsi köszönteni minket, és Rachel is elrángatta a fiúktól Pault. Nem igazán figyeltem rájuk, csak le akartam tudni a kötelező köröket, hogy aztán leülhessek az asztal mellé, és ételbe fojtsam a gondolataimat. Még jó, hogy nem látszik meg rajtam az a sok evés így farkasként…

Elhúztam a számat, mikor Charlie Swan is felénk sompolygott. Anyu azt hitte, nem veszem észre, mi folyik közöttük, de nem voltam hülye. Az a férfi folyamatosan körülötte legyeskedett, ő pedig egészen kivirult ilyenkor. Az énem egy része örült neki, hogy anya boldog, de egy másiknak összerándult a gyomra.

Mikor Seth elrohant a többiek felé, én is vettem a bátorságot, hogy magára hagyjam anyát az üdvözlőbizottsággal. Lassú léptekkel indultam el a hosszú, megterített asztal felé, miközben próbáltam rájönni, hol lenne a legjobb helyem. Ha a fiúk mellé ülök, egész este hallgathatom a hülyeségeiket, ha Cullenék mellé… Na nem, az ki van zárva! Végül lekuporodtam az asztal legutolsó székére, ami közelében senki sem ült még egyelőre.

Ahogy megéreztem a hátamon a hűvös ujjak kopogtatását, megmerevedtem. Olyan arccal fordultam hátra, amitől bárki halálra rémülve rohant volna világgá. Kivéve Alice Cullent. Ő vigyorogva nézett rám, mintha barátok lennénk. Elkönyveltem magamban, hogy tényleg totál őrült a csaj.

- Mi az? – szűrtem a fogaim között a szavakat.

- Bocsánat, de átülnél oda? – mutatott az asztal másik oldalán lévő székre. – Tudod, mindenkinek megvan a helye, és nem sokára érkezik még pár vendég. Ó, már itt is vannak! – kapta fel hirtelen a fejét. – Nagyon köszönöm! – fordult ismét vissza felém mosolyogva, aztán tovalibbent. Mély levegőket véve álltam fel a székről, miközben azt ismételgettem magamban, hogy anya és Rachel megölnének, ha a mai napon elgyepálnék egy vámpírt – vagy egy akármilyen más fajba tartozó egyént.

Halkan káromkodva indultam el a kijelölt helyemre, mikor feltűnt egy autó a ház felé vezető úton hatalmas porfelhőt hagyva maga után. Nem tudtam, kik érkeztek, de abban biztos voltam, hogy Rachel ismerősei, mivel lelkesen integetve sietett eléjük, ahogy leparkoltak. Csodás… - fontam össze magam előtt a karomat. Most még majd meg is kell játszani a kívülállók miatt, hogy normális emberek vagyunk.

Végigmértem a vezetőülésről kiszálló magas, szőke fiút, aki visszaintett Rachelnek. Azelőtt még sosem láttam a környéken, így biztos voltam benne, hogy nem Forksból származik. Valószínűleg, egyetemi ismerősök – fejtettem meg a rejtélyt.

- Már megint meg kell játszanunk magunkat… - sóhajtott fel mellettem Jacob. A szám önkéntelenül megrándult az enyémhez hasonló gondolattól.

- Merre hagytad a szívszerelmedet? – vontam fel a szemöldökömet gúnyosan, aztán mikor rájöttem, hogy ezt a fajta mimikát a bronzvörös vérszívó szokta használni, azonnal elfintorodtam. Annyit vagyunk a közelükben, hogy lassan már a szokásaikat is átvesszük önkéntelenül.

- Bella éppen megpróbálja meggyőzni arról, hogy a rózsaszín, nyuszis ruha egyáltalán nem gyerekes, és hogy a látszat miatt olyan öltözéket kell viselnie, amit a korabeliek is hordani szoktak – magyarázta Jacob.

- És te hogyhogy nem vagy vele? – érdeklődtem. Jacob általában úgy hozzá volt nőve ahhoz a kölyökhöz, hogy még láncfűrésszel sem lehetett volna elválasztani őket.

- Hát… - vakarta meg elpirulva a tarkóját. – Bella azt mondta, hogy ha nem tűnök el egy időre, akkor egy hétig nem engedi majd Nessie-t a közelembe.

- Huhú, mi csináltál? – röhögtem fel.

- Csak szörnyen éhes vagyok már, Nessie pedig tényleg úgy nézett ki, mint egy kívánatos, rózsaszín vattacukor. Én ezt komolyan bóknak szántam – harapta be az alsó ajkát.

- Fogadjunk, hogy ezután a mondat után jött rá a vámpírkölyök, hogy nem tetszik neki az a ruha – kacagtam tovább. A tekintetem ismét az autó felé vándorolt, amelynek kinyílt a hátsó ajtaja is, hogy újabb vendég szálljon ki belőle.

Abban a pillanatban, ahogy megláttam, mintha elvágták volna a nevetésemet. A lélegzetem elakadt, a körülöttem lévők zsivaja elhalt, a többiek megszűntek létezni egy másodpercre. Csak Ő volt és én. Többé már semmi és senki sem számított Rajta kívül. Egyszerűen képtelen voltam megmozdulni, csak szívtam magamba a látványát, mintha maga az éltető oxigén lenne.

- Leah! – A durva rázás, mintha egy álomból térített volna magamhoz. Kábán pislogtam Jacobra, aki elém állt, eltakarva előlem életem értelmét. Megpróbáltam arrébb tolni, hogy kilássak mellette, de nem hagyta magát. – Hé! – nézett a szemembe. – Ez most az volt, amire gondolok? – fürkészte az arcomat, de képtelen voltam válaszolni neki. – Ó… te… jó… ég! – nyögött ki hitetlenkedve minden egyes szót, aztán arra felé fordult, amerre én is annyira látni vágytam.

- Hát itt meg mi folyik? – jelent meg mellettünk Sam, miközben végre Jacob válla felett ismét láthattam Belőle valamicskét. Jacob egy másodpercig hallgatott, aztán válaszolt csak.

- Leah bevésődött – felelte. Meglepetten pislogtam magam elé a szavaitól. Persze, éreztem, hogy ez az volt, de valahogy mégsem tudatosult bennem. Csak annyit tudtam, hogy Ő a világ legcsodálatosabb lénye, és én azért születtem erre a világra, hogy boldoggá tegyem minden módon, ahogyan csak szeretné.

- Tessék? – Sam hangja meglepettnek hangzott, de most nem tudtam ezzel foglalkozni. Nem tudom Rachel mit mondhatott Neki, de úgy kacagott, hogy a szívem vágyakozóan rándult belé.

- Ne már! – nyögtem fel nyűgösen, mikor Sam is beállt a képbe. Bosszankodva néztem fel rá, és meglepődtem a tekintetétől. Annyi minden kavargott benne – megkönnyebbülés, döbbenet, aggodalom.

- Leah? – fogta a kezei közé az arcomat, én pedig hosszú évek után most először nem éreztem fájdalmat az érintésétől. Mosolyogva bólintottam, hogy megerősítsem, amit Jake mondott. Kíváncsian fordult a választottam irányába, hogy megtudja, ki is ő. – Újabb kívülállót kell akkor beavatnunk – sóhajtott fel. – De helyes fiúnak tűnik – hümmögött, mire zavartan néztem Jacobra.

- Öhm… Sam… - motyogta a tarkóját vakargatva. – Eltévesztetted az irányt egy pár centivel. Kicsit jobbra nézz…

- Jobbra? – vonta össze a szemöldökét Sam. – De ott csak Rachel van és… Ó! – lehelte elkerekedő szemekkel.

39 megjegyzés:

  1. Első? =)Még sosem voltam első!
    Csak nem egy lány? :O Az megdöbbentő lenne. =) Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! De igazából lehet, hogy az én fantáziám miatt hiszem, hogy egy lányba vésődött bele Leah... De most, hogy belegondolok nem is lenne baj... Ne értsd félre, de mint tudjuk a szerelemnek nincsen neme, sem kora! Jézusom, ez nagyon furcsán hangzik! Szóval nekem nincsenek előítéleteim, de én inkább Edwardhoz vonzódnék... =) Szóval, rémélem, hogy most kimagyaráztam magam! =)
    Nagyon tetszett ez a fejezet!
    XoXo

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ez is jó kis történet lesz, de remélem a bevésődése nem lány...

    VálaszTörlés
  3. Szia! Jól indult... Nagyon is jól, de, ha most azt jön, amire gondolok, akkor kicsit csalódott leszek! :-( Nem, mintha bármi bajom lenne a dologgal, vagy előítéletes lennék, de a kedvenc olvasmányaim tuti nem az ilyen témájú könyvek közül kerülnek ki.
    DE, ha tévedtem, akkor hatalmas bocsi! Ráfogom arra, hogy nemrég véletlenül rábukkantam egy Jacob - Edward slash novellára, ami enyhén szólva sokkolt... :-S

    VálaszTörlés
  4. Thara: Nem mondom még meg, hogy igazad van-e, de nem kell magyarázkodnod. :) Engem az sem zavarna, ha neked is inkább Leah tetszene, nem Edward. :D Szóval, nem gond, ha ez a gondolatod támadt a fejezetet illetően. :) Szerintem is nemtelen a szerelem. És kortalan. És most nem sorolom fel az összes előítéletet, ami a világon létezik, de a lényeg, hogy ha két ember szereti egymást, akkor semmi más nem fontos. :)
    Örülök, hogy tetszett a fejezet. :)

    Névtelen: Köszönöm. :) De miért lenne baj, ha lány lenne a bevésődése? :) Bár ez még koránt sem biztos, csak szerintem, az sem lenne baj. :)

    VálaszTörlés
  5. Diara: A Jacob/Edward novella engem is sokkolna. :D De nem azért, mert mindketten férfiak, hanem azért, mert ez a párosítás egyáltalán nem Meyer hű. :) Egyébként, vannak nagyon klassz slash írások, bár én inkább a HP-seket szeretem, mert a Twilighton belül nem is tudom, kiket lehetne Meyer hűen összehozni egy saját nembelivel... :D
    Annyit megígérhetek, hogy én hű maradok Meyer világához és szabályaihoz akármi is lesz a folytatás. :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Szerintem nem lány a illető csak, Sam ismeri már és azért lepődött meg. Remélem, mert ugye így lesz Meyer hű a dolog :) Várjunk csak? És mi van ha az illető egy vámpír? Ez érdekes lenne :D:D:D
    Szerintem amúgy kiváló ez a műved is ahogy a többi, szerintem legyen folytatása...jó sok :)
    "...kívánatos, rózsaszín vattacukor." ez tündéri volt :)
    Más epekedve várom a folytatást
    Szia
    Syro

    VálaszTörlés
  7. SZIA!
    FÜGGŐ VÉG? IGEN!
    Húúú!Nagyon kíváncsi vagyok,nagyon kíváncsi vagyok!
    Az első gondolatom,jaj de jó egy Leah-s történet!Szegény annyit szenved, igazán megérdemel egy kis boldogságot.Már az elején arra gondoltam megvigasztalod valahogy.
    Tetszettek a poénos visszautalások,az hogy már el tudja viselni Sam közelségét.
    Nekem mindegy,hogy hogyan csak legyen egy kicsit Ő is boldog,hiszen, mindenkinek jutott belőle csak neki nem.Mintha elfelejtkezett volna róla mindenki(Stephenie)is.
    De neked eszedbe jutott.
    KÖSZI!
    Mielőbbi folytatást!

    VálaszTörlés
  8. Nem bírom ki,hogy ne írjam le!Lehet,hogy butaság,de ha Rachel egyetemi ismerősei,akkor mért ne lehetne egyik egyetemi professzora?.......minden kipipálva(genetika, gyerek)...stb.Nagyon,nagy butaság?

    VálaszTörlés
  9. Tuti, hogy lány az illető. :D Ez nem kérdés. És akkor, amit a bevezetődben írtál, gondolom arra vonatkozott, hogy azért vésődnek be, mert megtalálják a megfelelő embert ahhoz, hogy továbbvigyék a vérvonalat. Viszont ez egy lánnyal valóban elég nehézkes. Kíváncsi vagyok, hogy mit fogsz kitalálni. :D Szóval, Leah leszbikus. Ez érdekesnek ígérkezik. :D

    VálaszTörlés
  10. Én is úgy hiszem, hogy egy lány lesz az. Elég fura... De nem baj. Hogy jött ez az ihlet? Írtál arról, hogy Leah nem menstruál és csak egy vámpír lenne képes teherbe ejteni. És hogy nincs számára tökéletes pár. Vagy mégis? Attól, hogy nem lehet gyereke, még bevésődhet. Egyértelmű, hogy egy lánya az:) Most nagyon büszke vagyok magamra*elégedett, talán beképzelt vigyor*
    pusz

    VálaszTörlés
  11. Ne ne ne ne legyen láááány!!!

    VálaszTörlés
  12. Hali!
    Én nagyon nem szeretném, h lány legyen! Akkor épp csak a gyerek lehetősége tűnne el, ami a bevésődés lényege. :( Viszont abból, h Sam azt mondja, h "De helyes fiúnak tűnik", amire azt mondják, h nem jó irányba néz... Hát, ebből az jön ki, h lány az illető. De én jobban örülnék neki, ha egy olyasvki lenne, akit Sam korábbról ismer, csak nem gondol rá, h ő lenne, mivel Leah már hamarabb ismerte, csak amióta farkas, még nem találkozott vele.
    Vagy az is lehet, h Rachel tesója az? Á, nem megy ez nekem.
    Azért kíváncsi lennék, h hogy hoznád össze a lánybavésődést Meyer világával. :)
    Majd ha lesz ötletem, még írok.
    Pusz

    VálaszTörlés
  13. Hello!
    Először is... Nagyon tettszik! Alig várom hogy kiderüljön. Na és most jön a találgatás:D Szóval a könyv szerint az derül ki hogy a bevésődés tárgya segít továbbvinni a vérvonalat ez alapján találják meg a társukat, de innentől zavaros mert csak egy lány képes kihordani egy gyereket... Leah meg hát na nem fiú :D, ezt jól meg azt mondtam :D de ott van még az is hogy ha esetlegesen lány lenne akkor nemcsak az a lehetőség lenne hogy egyből beleszeret hanem aminek a lánynak van szüksége pl barátság... Jesszusom ez egyre zavarosabb minden gondolat logikusnak tűnik mégis zsákutcába jutok vele... :D Mind1 várom a következő fejezetet :P
    Juuuj egy kérdés mikor fog kiderülni hogy kik a reklámarcpályázat nyertesei?:)

    VálaszTörlés
  14. És mi van, ha nem lány, csak egy csúnya fiú??? :D Persze az is lehet, hogy tényleg lány az illető... Vagy éppen valami öreg fószer. :D Vagy mondjuk egy idős asszony? :)))
    Erről most az jutott eszembe, mikor egy Holló Színházas jelentben egy hotel recepcióján ketten találgatnak, hogy ki lehet a pult mögött, mert nem látnak senkit. "Talán egy törpe?!" - mondja az egyik. Mire a másik: "Ja! Vagy egy magas férfi fekve!" :)))))
    Bocs az off-ért, de visszakanyarodva: ez a sztori is érdekesnek ígérkezik!!!
    doo-doo

    VálaszTörlés
  15. imádom! :D én is gondolkoztam rajta, hogy megírom a történetét, de nem vagyok valami nagy tehetség... na most tényleg Rachel-be vésődött bele ?? o.O na ne... van benne logika, de azért na... amúgy lehetne szerintem majd egy történet Nessie és Jake gyerekéről is :D nem kérés volt vagy ilyesmi, csak egyszerűen tipp

    VálaszTörlés
  16. ja és amúgy engem se értsem félre senki!! xD na mindegy. további jó munkát: karamorita96

    VálaszTörlés
  17. Hűű..nagyon jóó lett. Nem hittem volna , hogy tetszeni fog, de elismerésem.;)
    Jézusom..uyge nem lány a bevésődés tárgya..:O:O Az egy durva csavar lenne.;)
    Amúgy meg nem úgy van,hogy ha feladja a farkaslétet akkor szülhet gyereket?? Rosszul tudom??
    Várom a folytatást..mihamarabb.Ne őríjts meg..kérlek;)
    Puszi Zsizsi.

    VálaszTörlés
  18. Szia !
    Jó ötlet volt, h Leah-val is foglalkozz egy kicsit, engem már az eredeti történetben is megfogott a személyisége és ott is hiányzott, h valahogyan...hogy is fogalmazzak...megnyugodjon vagy valami :)
    Szerintem is lány lesz a bevésődés, bár a bevésődés lényege h egészséges utódokat tudjon nemzeni a farkas nem? vagy vlmi ehhez hasonló :D aztán lehet tök hülyeséget beszélek :D

    lényeg ami lényeg, szerintem jól megfogtad a karaktert és nekem tetszik, hogy vele is foglalkozol:) várom a folytatást :)

    Puszi, Catus :)

    VálaszTörlés
  19. Attól h Sam eltévesztette még nem tuti h csaj.Lehet j srác csak nem helyes XD sztem ha csaj lenne nem lenne Meyer hű sztori (már elöttem leírták az okokat, utódok ect.) nagyon tetszett várom a folytatást! Nagyon jó ötlet volt Leahról írni :) grat :* pussz

    VálaszTörlés
  20. Nemáááááááár Spirit, ki az??? :DDDDD Tetszik nagyon amúgy, én nagy Leah rajongó vagyok, meg Jackob, Edward, Carlisle, Jasper, Alice na jó nem sorolom tovább, de nagyon szeretem Leaht és örülök, hogy boldog lesz végre... Tűkön ülve várom a kövit, szuper vagy!!! Köszi!
    T.J.Kriszta

    VálaszTörlés
  21. Fú, ez nagyon tetszett. :) Nagyon jól bele tudsz helyezkedni Leah szemszögébe. És a szokásos föggővég... Én remélem, hogy nem nő, de bízom benned, hogy akárhogy is folytatod, klassz doldot fogsz kihozni belőle. Úgy érzem, hogy lesz itt még csavar. :)

    Puszi:
    Kata

    PS. Az Edward szemszögből mikor lesz friss? Tudom, ne legyünk szemtelenek, a fő sztoriból most sokat kaptunk, de azt is nagyon várjuk!

    VálaszTörlés
  22. Hmmm.:D Oké, szerintem tutira nőbe vésődött Leah.:D és mi van, ha ez a nő már terhes? Ésésésakkor valahogy kap vért Leah-től, és a baba is megkapja...a géneket...:D

    Egyébként nagyon, de nagyon tetszett, főleg, hogy Leah karakterét is Meyer-hűen visszaadtad a flegmázásával.:)

    Puszi: Vicak

    VálaszTörlés
  23. Hűha, ez is jól sikerült, ugyanúgy ahogy a többi írásod is.
    Hát már elég sokat agyaltam h most akkor fiú lesz-e vagy lány, de Sam reakciójából nagyon nem lehet eldönteni. Ebből max annyit tudnék levonni, hogy vagy tényleg lány, vagy vki tényleg olyan aki meg se fordulna Sam fejében. Remélem hamar lesz folytatás, meg nagyon kivácsi vok, már mindenen gondolkodtam mindenen, az is megfordult a fejemben, hogy tényleg lány, akibe bevésődött és kiderül, hogy Leah nem is nő, talán emiatt nem menstruált, meg stb...:P:P:P
    Szal mondom, minden megfordult már a fejemben, egy csomó hülyeség...
    Szóval, csak így tovább, és remélem lesz friss hamar
    Szabina

    VálaszTörlés
  24. Jajjj ez nagyon jó volt! ^^ Pedig bevallom, először nem akartam elolvasni, mert nem vagyok egy nagy Leah rajongü.. :$ De nagyon tetszett! Várom a folytatást! :) Én is jobban örülnék, ha srác lenne, de én először azt hittem vámpír.. aztán gondoltam arra, hogy de akkor mit keresne Rachelék mellett? hm.. o.o JAJJJ TUDNI AKAROM XD XD XD Bárcsak vámpír lenne... :)))))))

    Lollipoppp

    VálaszTörlés
  25. amúgy nem biztos,hogy Rachel az, mert csak kellett már látni, ha máshol nem is,Paul vagy Jacob gondolataiban szerintem látnia kellett nem? nekem amúgy Leah az egyik kedvencem. szóval remélem, hogy lesz folytatása. :D puszi: karamorita96

    VálaszTörlés
  26. Egyértelmű, hogy lány... Leah nem menstruál, azaz nem lehet gyereke. Ha két azonos nemű szerelmes egymásba, náluk is nehezen jön természetes úton össze a gyerek. :) Kicsi furcsa ezt olvasni, de amúgy nagyon jó, és minden elismerésem a tiéd, Spirit! :D A reakciók nagyok voltak, mi lesz még itt! :D Mindenki ki fog akadni... éljen! :D De Leah legalább boldog lehet, és nem marad ilyen fancsali. :D

    Várom a folytatást! :D
    Puszi, A.J.

    VálaszTörlés
  27. Vicak, a farkasság nem vér útján terjed, a gének a DNS-ben vannak. Javítsatok ki, ha tévedek, de ezt minden beképzeltség nélkül mondhatom, hogy szerintem így van. :)

    A.J.

    VálaszTörlés
  28. Hm.. nekem fogalmam sincs hogy ki lehet az. De szerintem nem lány. Ha meg távedek és mégis lány az se baj. kiváncsian várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  29. Ez vmi nagyon jóra sikeredett! Áh, már alig várom a folytatást! Kiváncsi leszek, hogy kibe vésődött bele Leah!

    VálaszTörlés
  30. Nem lehet lány... ez egyértelműűű... az nagyon durva lenne.. szerintem Reachel egyik uncsitesója vagy vmilyen rokona, aki még gyerek... ja és fiúúúú!!!!

    VálaszTörlés
  31. Talán nem a szomszéd Dobermanba vésődött be? XD

    Áhh, nem bírom...Imádtam... Leah teljesen szimpatikus. :D

    Olyan Fable feeling és azt imádom! Így tovább...

    (könyörgöm, gyötrődöm! SIESS!!!)

    VálaszTörlés
  32. Az első mondat megfogott... Egyébként....
    És ez nálam fontos!

    VálaszTörlés
  33. Szia Spirit!

    Na előttem már találgattak éppen eleget.
    Szerintem fiú. Vagyis gyermek. Leah-nak pedig amíg farkas nem lehet gyermeke, de mihelyst feladja a farkaséletet a szervezete visszaáll normális működésre, akkor már kihordhat gyermeket. Vagyis családot alapíthat normális nőként.
    Nem kell mást tennie, csak megvárja (farkasként, mert addig nem öregszik) míg a kisfiúból felnőtt férfi lesz, és utána feladni a farkaslétet. Aztán együtt öregszenek tovább, és itt a vége fuss el véle...

    Ez az én teóriám, de Téged ismerve senki még a közelében sem jár a talánynak.

    Puszi Terra

    VálaszTörlés
  34. Hát.....mit is mondjak,.....TE aztán tudod, hogy kell a fejezetet befejezni és az embert ide kötni :-D ! Mit ne mondjak, elsőre nekem is egy lány jutott eszembe, a helyes fiú helyett akire Sam gondolt....de így befejezni......wwáááá :-D
    Nagyon tetszik ez a Leah-ás megközelítés is. Rettentően várjuk, hogy ki is az ismeretlen bevésődött :-D !!!!! Igyekezz vele!!!! :-D

    VálaszTörlés
  35. szia nagyon jó lett a fejezet szerintem idősebb a bevésődés tárgya mondjuk nagypapakorú az jó kis csavar lenne :DDD

    VálaszTörlés
  36. Szia csaj! :D

    Először is, az első reakcióm, és előre is elnézést kérek érte. :$
    "B*** ez nagyon jó!!!" :D
    Na azért finoman próbáltam leírni, de sorry, tényleg ez volt az első reakcióm! :D

    Leah nem igazán áll hozzám közel, bár nem is mondhatom, hogy nem kedvelem.
    A 4 könyv alatt nem igazán foglalkoztam vele, de aztán a fanficek, meg az, hogy nekem is kellett/kell róla írnom, megkívánta, hogy ismerjem meg kicsit jobban őt. És bár nem vagyok oda érte, de megkedveltem. "Barátnők lettünk" XD

    Mostanában engem a Leah-Embry páros ügye foglalkoztat, és sokat gondolkodom, hiszen Laeh elvileg meddő, meg nem vésődhet be, és egyebek, és Fummie-val is sokat beszélgettem róla, hogy akkor még is hogyan oldjam meg a dolgot. Még nincsenek konkrétumok, de dolgozom rajta, csak ihlet foszlányok vannak a fejemben, akik remélem összeállnak.

    Mikor ma megláttam, hogy van ez a Leah-s írásod, először megörültem, aztán azonnal megkérdeztem Fummie-tól, hogy szabad-e, ezt nekem elolvasnom. Nem akarok lopni tudod jól, legfeljebb gondolatolvasót játszani, azt meg tudod milyen. XD

    Azt mondta, hogy szabad elolvasnom, mert hogy ez rajtam nem segít, így nem is keverhet össze, meg egyebek, így megnyugodva kezdtem neki.

    Mielőtt hozzá láttam volna, láttam, hogy feltetted a 2. részét. Annyit láttam, hogy a végén van valami magyarázat.
    Azonnal az jutott eszembe, hogy a bevésődésről lehet szó, ezért is kérdeztem meg Fummie-t.

    Elkezdtem olvasni, és nem bántam meg, mert a 2. bekezdés után egy olyan ihlet csapott homlokon, amit neked köszönhetek, és amiért egy nagy puszi jár, meg egy forró Quileute ölelés! :)
    (Majd elmondom egyszer, amúgy semmi köze ahhoz amit írtál, csak felhívtad a figyelmem egy rég elfeledett dologra, amit te is csak jó pár bekezdéssel lejjebb említettél meg, szóval részben megint gondolatolvasás :D)

    Hát, mit mondjak még...
    Leah nagyon tetszik a te "szemeiden" keresztül nézve. :)
    Ami meg a fent említett csavart illetve, bár én jócskán lekéstem a határidőt, meg minden, meg téged ismerve úgy is annyira megcsűröd csavarod a dolgokat, hogy ember legyen a talpán aki kitalálja mi jár abban az okos kis fejedbe! XD Vagy jól kell ismernie ;) Mondhatnánk, hogy én ezt próbálom mindig hasznosítani, hogy szerencsére ismerlek, de te is tudod jól, hogy ez így nem lenne igaz, hiszen mind ketten gondolatolvasók vagyunk, és azt hiszem ez mindent elmond! XD

    Na szóval, szerintem megint egyre gondolunk, de persze nagyon titokzatos a leírásod, szóval most gyorsan sietek is, és elolvasom a 2. részt! :D

    Pusza, Krisz

    VálaszTörlés
  37. Sorry, töröljük az egészet, vagy a végét, majd kapsz a másikhoz kommentet, de most még mindig sokkban vagyok...

    VálaszTörlés
  38. :] Én személy szerint szeretem Leah-t. Meg lehet érteni, hogy miért olyan, amilyen, szóval szeretem. :] És tökre örültem, hogy az ő szemszögéből is láthatunk tőled valamit. :] Most kezdtem el olvasni, és nagyon tetszik. :D Ami a végén a csavart illeti.. Több ötlet is megfordult a fejemben, a felére már nem emlékszem. xD Volt viszont egy, ami jónak tűnt, de a végén rájöttem, hogy teljes marhaság. XD Amúgy én örülnék, ha nem csak egy pár fejezetes dolog lenne, hanem ez is bekerülne a 'Főbb műveid' közé, mert nekem (meg gondolom nem csak nekem :D) nagyon tetszik, és Leah, meg minden, szóval igazán lehet hosszabb is.(A)^^<3 Ja, és a rózsaszín nyuszis ruha, meg Jake beszólása.. XD Tetszett.. XD Na, olvasom tovább. :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés
  39. Nagyon jó lett ! Tettszik ..egyszerűen elmerültem benne ..:D csak egyetlen kifogásom van a vámpírok nem mehetnk la push ba (most eszt valószínüleg roszzúl írtam)de ezenkívül nagyon jót írtál !! VAN FOLYTATÁSA???????
    ÜDV .:ÉN ajálom h írjál!!!:D:D:D:DXDxDXDXD

    VálaszTörlés