2009. március 1., vasárnap

Renesmee szavazás

BREAKING DAWN SPOILER!!!




Nézelődtem a neten, hogy vajon a rajongók szerint hogyan is nézhet ki Edward és Bella kislánya, Renesmee... Találtam pár nagyon édes és nagyon találó képet. :) Ti pedig a kommenteknél írjátok meg, hogy szerintetek melyik lányka illik a leginkább Renesmee karakteréhez! :) Szavazásra fel! :)




1. Ez egy kicsit Photoshoppal manipulált kép, de a gyerkőc aranyos rajta. :)




2. Szép kislány, és ha jól látom, akkor zöldek a szemei, mint Edwardé volt, mielőtt vámpír lett volna. Jól látom? Néha kicsit vak vagyok... :D




3. Olyan kis szomorúnak látszik... Vagy csak nekem tűnik úgy?




4. Renesmee nagyobb korában...



5. Kis totyogós. :)



6. Jaj, istenem! Ez az a kép, ami előtt órákig olvadozni tudnék. :D




7. Ő is cuki, olyan kis kedves arca van. :) Vajon min elmélkedhet?




8. Simán el tudom képzelni Renesmée-nek. :) Hát ti?



9. Nekem ez tetszett a legjobban. Edwardtől örökölte a haját és a bőrét, Bellától pedig a barna szemeket és az arcpírt. :) Szerintem, nagyon édes! :)
Várom a szavazatokat! :)
Nem sokára felkerül az oldalra az Edward elemzésem is, amit megígértem már egy pár embernek... Szóval, már csak egy kicsit kell várni rá. Köszönöm a türelmet! :)

54 megjegyzés:

  1. Tényleg az utolsó a legjobb! Bár mondjuk a 8,4,2 is elmenne :P Ez az oldal is szintén nagyon jó ^^

    VálaszTörlés
  2. Nekem a 2,4,7 tetszik a legjobban de az 5-ös is aranyos. :D

    VálaszTörlés
  3. Szia, Freeb vagyok! :) Hát meg kell mondjam, ez nagyon aranyos kis szavazás, és szörnyen édesek a gyerekek, akiket találtál. Nekem legjobban az utolsó, 9. kép tetszik. Miért? Mert én is ugyanazt gondolom róla, és egyszer már megmutattad a képet, és azóta is ez él bennem. De! Szörnyen tetszik a 2. kép is. Nem tudom miért de nagyon megfogott, ahogy megláttam. Nem tudom, hogy zöldek-e a szemei, én inkább barnának látom, de annyira aranyos. És nagyon el tudom képzelni őt is Renesméenek. Szerintem ő is sokat örökölt anyucitól, és apucitól. :)Mintha Bellát látnám kis korában. :))) Köszi a képeket, nagyon édesek, mindegyikük. :) Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Hát nekem 2, 7 és 8 :) Bár végeredményben bármelyik kislányt el tudnám képzelni :D Nagyon tetszik az ötlet a szavazásról! Csak így tovább!
    Puszi Szandra

    VálaszTörlés
  5. Jaaj, nagyon aranyosak a képek!!! Nekem a 2-es és a 9-es tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem a 3. és 8. kislányt tudnám a legingkább elképzelni Renesmee-nek. ( A 8. szerintem tiszta Bella) De egyébként mindegyik lány nagyon aranyos.

    VálaszTörlés
  7. Nekem a 7. és a 8. tűnik a legjobbnak

    VálaszTörlés
  8. Most hogy már olvastam a Breaking Dawn 22. fejezetét is, a 9. Babára szavazok. Őt képzeltem oda...nagyon édes!

    VálaszTörlés
  9. szerintem a 27. fejezet alapján a 8. képen lévő kislány hasonlít Renesmeere.

    VálaszTörlés
  10. sztem a 4,9 a legjobb de föleg a 9
    SZINTI

    VálaszTörlés
  11. Növekedési sorrendben: 3-2-8:)
    Mind3 tiszta Renesmée

    VálaszTörlés
  12. 2,4,7,9...sztem ezek a legjobbak....

    VálaszTörlés
  13. 2,4,5,7,9 :) De legjobb a 9 :D

    VálaszTörlés
  14. hello ,nagyon cukik én az utolsót tudnám elképzeldni Renesmeenek ,de bocsi h kijavítalak a könyv szerint a haját Charlietól örökli :D mind1 csak gondoltam szólok. Klassz szavazás :D

    VálaszTörlés
  15. Hali!

    Az én favoritom a 4., dehát mindenkinek más a véleménye!

    Egyébként csak így tovább, jó az oldal=)

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!
    Szerintem 6, 2, 9 a legjobb, persze időrendben:)
    A 9. képen gyönyörű a kislány!
    üdv: Boloka

    VálaszTörlés
  17. Hell! Szerintem az utolsó a legjobb de a 7. is nagyjából jó...

    VálaszTörlés
  18. Szerinte a 3, 7, 8, 9 ezek elég jók és vmeggyiben hasonlítanak is a főhősökre.

    VálaszTörlés
  19. Szerintem a 8-as a legjobb.

    VálaszTörlés
  20. Renesmee vonásai és a hajának színe olyan, mint Edwardé, de göndör, mint Charlieé a szeme pedig barna, mint Belláé. A bőre neki is hófehér. Nekem a 2,8 és a 9 tetszett a legjobban.

    VálaszTörlés
  21. szentem a 3-as és az utolsó a legjobb..... ♥Edward♥ :D

    VálaszTörlés
  22. Hi!

    Nálam is a 9. a nyerő, utána pedig talán a 2.
    A 4, és 8 sem rossz, bár nem fogjuk ennyire előrehaladott korban látni.

    Üdv AAH

    VálaszTörlés
  23. Szijja!
    Niki vok...
    Sztem naon naon találó a 9.kép mert minden ugy van azon a kislányon mint ahogy a könyvben is van...ez a legjobb:D <3

    VálaszTörlés
  24. 7. és a 8. a legjobb!!!

    de ha választani kell a 7. :D

    VálaszTörlés
  25. Szerintem az utolsó a legjobb és minden elismerésem ezért az oldalért!!! Nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  26. 2 4 8!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  27. Hat en az uccsot es a 6-ost tudnam elkepzelni renesmee-nek.Bocs a hibakert csak szar a billentyum!!!!!

    VálaszTörlés
  28. Szia, Brigi vagyok! Először is, nagyon tetszik ez a szavazás!:) Szerintem a 9-es képen lévő kislány lenne a legjobb, benne van egy kis Bella és Edward is!:) Ezen kívül a 2-es képen lévő lányka is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  29. Cya Debi vagyok!Szerintem a 4-es nagyobb korára és kisseb korára a 9-es!Atöbbi is cuki de aki elolvasta a Braking Dawn-t akkor érti hogy miért választom ezt a kettőt!Amúgy a leírás amit Stephenie írt a könyvébe az a 9-es képre igaz!A könyvben leírt kislány ugyan úgy néz ki mint a képen lévő bébi!

    VálaszTörlés
  30. Szerintem vagy a 9 vagy a 2 kisebb korában ( bár inkább a 2 ), a 4 pedig mikor már nagyobb! :)

    Üdv!

    VálaszTörlés
  31. Tök jó mind,hát én is a 2,4,8,9 tudnám elképzelni.A 3. úgy néz ki mint a nővérem kisbabakorában. XD

    VálaszTörlés
  32. Renesmee 3,4,6,9 ami nagyon teccett:D
    de mégis csak az utolso a legjobb.^^
    én nagyon örülök hogy lett egy Renesme..*-*
    és hihetetlen.. de még is öröm.(K)

    VálaszTörlés
  33. a 8as kép nagyon tetszik a legjobb ha vöröses a haja mint a nyolcas képnek meg pont olyan nagyon is nem csak szeretném hanem el is tudnám őt képzelni:) nagyon is :) TI IS????????????????????.

    VálaszTörlés
  34. a 8. legjobban , mert az bella thorne , és ő fog játszani benne

    VálaszTörlés
  35. 2,4,8,9 szerintem ezek a legjobbak

    VálaszTörlés
  36. szerintem a 9 szar. a 4,7,8 a jó:)

    VálaszTörlés
  37. Nekem is az utolsó tetszik legjobban, de a többi is aranyos. :) Amelyik pedig nagyobb korában van, az is jó. :) Bár én találtam még nagyobb korabeli képet, és nekem az a favorit, de őt is el tudnám képzelni. :)
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés
  38. 4 8 2 de leginkább a nyolc

    VálaszTörlés
  39. A 8. Bella Thorne gyönyörű!! Ráadásul azt olvastam, hogy esélyes a szerepre! Én rá szavazok =)

    VálaszTörlés
  40. 8 és 9 egyértelműen..

    VálaszTörlés
  41. Nekem a 9. kép tetszik a legjobban! A haja mint a Charlie-é, szeme mint Belláé, bőre mint Edwardé és tökéletes a mosolya mint ahogy az írónő írta regényében!

    VálaszTörlés
  42. Amúgy több képet is el lehet képzelni, mert Renesmee napról-napra nő, tehát nem csak egy lány fog szerepelni a filmben!

    VálaszTörlés
  43. Szerintem is a 9. a legjobb őt tudnám elképzelni Renesmee-nek.Én olvastam a könyveket is és néha olyan rossz érzés tölt el hogy kiolvastam a Breaking dawn-t és nincs tovább.Érdemes meegvenni a könyvet és soha sem szeretem sokat olvasni de mostmár azokat amik érdekelnek elolvasom.
    Puszi Földi Vivien Isabella

    VálaszTörlés
  44. Szerintem ( is) az utolsó a legjobb. Teljesen olyan mint ahogy elképzeltem.
    ( Bár ez valószínűleg azért van mert már láttam ezt a képet mielőtt olvastam a könyvet, és így képzeltem el...)

    VálaszTörlés
  45. Szerintem a 8-as vagy a 9-es. Én mindkettőt eltudnám képzelni mint Renesmee. :D

    VálaszTörlés
  46. Hiába, a 4-es viszi a pálmát!!! Fiú létemre olvastam, és sztem nem ciki, sőt nem lányos a történet sem.

    VálaszTörlés
  47. hali nekem is a 9-es tetszik a legjobban puszi

    VálaszTörlés
  48. ahogy nő a gyerek: 9,8,4 :D

    VálaszTörlés
  49. szerintem egyértelműen a 8-as

    VálaszTörlés
  50. Szia!
    Szerintem a 7. kép illene!

    VálaszTörlés
  51. Nekem a 8-as kép tetszik (Bella Thorne) nagyon jó színész és ő játszik az Indul A Riszában.Ő alakítja CeCe Jones szerepét!!!Úgyhpogy a 8.Bella Thorne..xxxx by:RockyForever

    VálaszTörlés
  52. Mostmár tudjuk hogy a 2-es lesz...:/ nekem sajnos nem tetszik, nem így képzeltem el Renesmeet. Az utolsó szerintem a legjobb, nagyon édes.:)

    VálaszTörlés