2009. március 9., hétfő

Szavazás 2.

A főoldalon lévő második szavazás eredménye:


Ki a kedvenc szereplőd a ficemben? (Nem az eredeti könyvekben!)


Edward 34% 31 szavazat

Jasper 19% 18 szavazat

Emmett 16% 15 szavazat

Isabella 10% 10 szavazat

Alice 9% 9 szavazat

Rosalie 3% 3 szavazat

Esme 2% 2 szavazat

a kicsi Edward 2% 2 szavazat

Carlisle 1% 1 szavazat


Köszönöm a szavazatokat! :) Aki el szeretné mondani nekem és a többi erre járónak, hogy miért pont azt a karaktert szereti, akire szavazott, az megteheti ezt a megjegyzéseknél. Előre is köszönöm, ha valaki ír! :)

1 megjegyzés:

  1. Én nem szavaztam, mert akkor még nem ismertem a honlapodat, de a kicsi Edre szavasztam volna, mert olllyan cukiii! És ő is benne van egy kicsit Bella és a Nagy Ed összehozásában ( amikor megtanul járni, és Esme azt gondolja, hogy összeillenek).

    Pussz:
    Emese

    VálaszTörlés