2009. március 14., szombat

Twilight mini-képregények

Úgy gondoltam, megmutatom nektek egyik unalmas délutánom eredményét. Ha tetszik, és van rá igény, még esetleg készíthetek ilyesmiket... Íme:
Edward: Száz hosszú év vele… Most már gondolatolvasás nélkül is ismerem minden gondolatát… Istenem, de unalmas!
Bella: Száz hosszú év vele… Nem hittem volna, hogy ennyire unalmas lesz. Folyton csak a kocsik és a komponálás… Vajon a vámpíroknál létezik válás?




James: Ki meri azt mondani még egyszer, hogy Edward Cullen jobb pasi, mint én?




Bella: Folyton csak ez a fáról fára ugrálás… Olyan unalmas! De ha Edward szereti…
Edward: Folyton csak ez a fáról fára ugrálás… Olyan unalmas! De ha Bella szereti…





Edward: Vajon, mire gondolhat?
Bella: Oh, de helyes! Ó, istenem! Ó, istenem! Ó, istenem!


13 megjegyzés:

  1. Szerintem tök jók és viccesek. Passzolnak a képekhez. Szerintem készíthetsz még ilyeneket.

    VálaszTörlés
  2. xD Ezek nagyon jók xD Remélem csinálsz még ilyeneket :D

    VálaszTörlés
  3. Oh, ügyes vagy! :D Engem minden esetre vigyorgásra késztettél. Köszi! :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nagyon jó ötlet ez a képregény, jókat nevettem rajta. Nem bánnám ha még csinálnál ilyeneket unalmas óráidban. :-))

    VálaszTörlés
  5. LOL :D :) :D
    Aranyos!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek, örülök, hogy tetszettek. :) Akkor, ha lesz még ötletem, és lesznek még unalmas óráim, csinálok még ilyeneket. ;)

    VálaszTörlés
  7. Jujj, de jók!!! Nagyon szupik!!!

    VálaszTörlés
  8. ááááááááá, ezek oltárik! :D :D :D
    Sylvi

    VálaszTörlés
  9. imádom őket!!!!!!!!!(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    lowlowlowlowlowlowlowlowlow

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jók! Még Spirit, még!!! :D

    Üdv!

    VálaszTörlés
  11. Énis erre gondolok...Ó, de helyes...

    VálaszTörlés
  12. Hali!

    Ezek tök királyak lettek...nekem csak az első nem tetszett annyira...viszont a második:D A kreativitásod határtalan:D

    VálaszTörlés